Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 9:11

Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Banden online kopen 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
'90 964 cabriolet
den haag
Bericht Re: Banden online kopen
Wat voor de één werkt, werkt dan zeker niet voor de ander. Ik heb een meer dan uitstekend contact met mijn bandenman. Ik check wel eens of ik de beste prijs van hem krijg als ik banden koop en dan zit ik redelijk in de buurt van wat het internet me vraagt. Daarvoor in ruil krijg ik terug:
Nog nooit een b-keus band gehad.
Nog nooit voor sneeuwkettingen huur hoeven betalen.
Nog nooit een lekke band reparatie hoeven betalen.
Een gezellig gesprek wanneer ik daar ben.
Goed advies.
Goeie prijs kwaliteit verhouding.

Dit is voor mij belangrijker dan de laatste euro uit de aanschaf persen maar ik respecteer dat een ander hier misschien niet om geeft.

Daarnaast koop ik zeker veel op het internet wanneer mij dat een prijs- of logistiek (ik hoef niet naar een winkel) voordeel oplevert. Maar dat doe ik niet wanneer er een mogelijk service aspect speelt of een persoonlijke selectie dient plaats te vinden.

Zo koop ik boeken, auto onderdelen en accessoires, gereedschappen en dergelijk zonder problemen op het wereldwijde web. Of mijn standaard schoenen; ik weet namelijk precies welke maat van Bommels ik nodig heb. Maar toen ik onlangs voor het eerst Timberlands wilde kopen ben ik wel naar de winkel gegaan om te passen. En als ik dan misschien een tientje meer betaal dan op het internet dan doe ik dat graag voor de dienst die mij is verleend. niet omdat ik filantropisch zou zijn ingesteld.

Truth or Dare: Heeft iemand wel eens aan zijn vaste Porsche Service Center gevraagd de olie die hij of zij zelf goedkoop via 't internet in Duitsland heeft gekocht te gebruiken bij de olie wissel in plaats van de identieke olie die zijn monteur hem wil leveren voor meer dan het dubbele?

Fijne kerstdagen en een snel gereden 2013

24 dec 2012 8:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
carrera 3.0 1977
Asperen
Dat is ook precies mijn beweegreden. Zeker is Angelo een stuk goedkoper dan de dealer en heeft veel betere apparatuur voor uitlijnen, sterker nog, heel veel dealers laten dat bij hem juist doen. Echt een liefhebber, weet bijv ook hoe de porsche schildjes ri ventiel moeten zitten.. :wink:

Vind het ook een verschil met bijv een camera of boeken, dvd kopen om line. Bij banden heb je toch opleggen uitlijnen etc nodig. Probleem met bijv cd dvd blu ray is bijv dat je bij de lokale winkel veel langer naar een titel moet zoeken om er dan vaak achter te komen dat hij er niet is en dat ze hem dan voor je kunnen bestellen..... Tsja , dan ga ik idd liever zelf meteen naar bol.com .

24 dec 2012 11:57
Profiel
PorscheForum Rakker
@Sarsrich

Mijn eerste volledige bandenset moet ik voor de P nog kopen.
Als ik het zo lees heb ik mijn euro's al mooi laten rondslingeren.
Denk er toch over om ook zo'n padje te kopen. ;-)

24 dec 2012 17:52
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2