Auteur |
Bericht |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Re: Audio (thuis)
Wet koop op afstand... in beginsel heb je bij een webwinkel 7 werkdagen om te retourneren.
|
03 okt 2012 17:11 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Zijn er al systemen die met 1 druk op de (dlna)Ipad knop de hele boel,TV audio etc aanzetten en bedienen? En dan ook nog het liefst met draadloze zuilspeakers.
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
04 okt 2012 9:22 |
|
|
3AE '99
987.2 Cayman SRoosendaal
|
Ja, die zijn er. Dat is die ene schakelaar in de meterkast...
_________________________________________ "...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."
|
04 okt 2012 12:14 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Net tegen beter weten in toch maar even de MediaMarkt binnengestapt. Kansloze aktie
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
04 okt 2012 13:29 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Gaan we hier nu ook al aankoopkeuringen adviseren op nieuwe auto's? Maar het gaat hier om een bluray-speler vanaf € 750,- die je naar eigen wens kunt uitbreiden met hoogwaardigere analoge uitgangen, nog betere DAC's en dergelijke. Het is een serieuze speler met een relatief klein prijskaartje die zich kan meten met de echte grote jongens. Veel gerenommeerde vakbladen gebruiken deze speler als referentiespeler. Ikzelf ga hem puur alleen gebruiken om er 3D content op af te spelen en meer niet dus die gok durf ik wel te nemen. Het is alleen jammer dat deze speler totaal niet smoelt naast mijn Marantz.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
04 okt 2012 14:17 |
|
|
3AE '99
987.2 Cayman SRoosendaal
|
Kom net dit tegen Franz, wellicht heb je er wat aan
_________________________________________ "...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."
|
08 okt 2012 21:47 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Thanks, inderdaad de moeite om nog eventjes te wachten.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
09 okt 2012 12:58 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Dit topic maar eens bumpen met een vraagje. Ik (of eigenlijk TOTMBO ) wil onze tig jaar oude Jamo CBR 120's - iemand interesse? - vervangen door iets kleiners. Was vandaag even bij Number One in Leiden; er zat toevallig iemand te luisteren naar twee kleine Mission speakers, geholpen door een subwoofer. Klonk mooi, maar vroeg me af of er ook iets voordeliger suggesties zijn (iig minder dan de bijna EUR 1000 die de combi kostte). Iemand tips?
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
27 dec 2012 22:21 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
Wat wil je ermee doen?
Wat luister je zoal?
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
27 dec 2012 22:44 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Ik heb al enkele jaren geen hi-fi meer in huis. We hebben voor kerst een Bowers & Wilkins zeppelin air gekocht en ik ben daar erg tevreden mee. Het is geen Linn maar de klank is erg goed.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
27 dec 2012 22:47 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Muziekkeuze is zeer gevarieerd. Van opera tot Henry Rollins. Zal ook gebruikt worden voor TV geluid. Geen surround, wil geen nieuwe versterker kopen, huidige Denon is prima.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
27 dec 2012 22:58 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
Dan zou ik gaan kijken voor: Jmlab, B&W, dali, dynaudio dat soort dingen.
Als het echt van die minidingen moeten zijn, ga je veel inleveren op geluid...
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
27 dec 2012 23:09 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Je zou ook na Tannoy kunnen kijken,goede all round speakers.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
27 dec 2012 23:19 |
|
|
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
Kijk even naar KEF 2005.3 en dacht 3001SE, zelfde probleem speakers moeten klein blijven. Ik heb alleen niet gekort op de sub (HSU) vanwege het mooie laag. | | | | Targa Floriaan schreef: Dit topic maar eens bumpen met een vraagje. Ik (of eigenlijk TOTMBO ) wil onze tig jaar oude Jamo CBR 120's - iemand interesse? - vervangen door iets kleiners. Was vandaag even bij Number One in Leiden; er zat toevallig iemand te luisteren naar twee kleine Mission speakers, geholpen door een subwoofer. Klonk mooi, maar vroeg me af of er ook iets voordeliger suggesties zijn (iig minder dan de bijna EUR 1000 die de combi kostte). Iemand tips? | | | | |
|
27 dec 2012 23:47 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Je kan in plaats van kleine onopvallende speakertjes ook kiezen voor een eigentijds ontwerp die wèl gezien mogen worden. De Elipson planet L bijvoorbeeld. Past bij je budget en ze klinken daarbij ook nog eens heel fraai voor dat geld. http://www.hifi.nl/recensies/4562/Elipson-Planet-L.html
|
28 dec 2012 2:04 |
|
|
3AE '99
987.2 Cayman SRoosendaal
|
Wellicht 2e hands een optie? Staan best aardige dingen op eerder genoemd hifi.nl, Totem Arro, Wilson Benesch, PMC, allen binnen je budget. Vergeet niet een paar goede stands als het monitoren worden. Succes!
|
02 jan 2013 23:55 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
Ben wezen shoppen in het gebruikte audio segment. Resultaat een Denon PMA versterker voor mijn sonos en een paar B&W boxen. Nieuw was ik niet onder de 2000 euro klaar geweest. Nu voor een paar honderd euro een top systeem.
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
06 feb 2013 16:25 |
|
|
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
Welke B&W boxen heb je gekocht?
Theoretisch is Denon in combinatie met B&W een goede combinatie qua klankkleur.
|
06 feb 2013 16:59 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
1ste gen. CDM1 en PMA 920
|
06 feb 2013 17:14 |
|
|
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
Ok, mooie set. Denon PMA920, een klasse-A versterker. Als ik het goed heb, heeft die (nog) de warme Denon sound...
|
06 feb 2013 18:38 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
ja, die huidige Denons hebben niet mijn voorkeur.
|
06 feb 2013 19:36 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Vraagjes : maakt zo'n Zeppelin Air enkel draadloze connectie met een device genre iPod/pad/phone of tegelijk ook draadloze connectie met je Wifi netwerk? Werkt het spelen van MP3's vanaf een USB-stick in combinatie met de afstandsbediening (vorig/volgend nummer selecteren)?
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
08 maart 2013 11:21 |
|
|
3AE '99
987.2 Cayman SRoosendaal
|
Als er audioliefhebbers zijn die eens gezamenlijk een kijkje willen nemen bij Kharma luidsprekers laat het dan maar weten. Lijkt me aardig om met wat forumleden een avondje goede muziek te luisteren en zo te laten ervaren wat er in NL geproduceerd wordt op high-end audio gebied. Eigen cd'tjes mee, bakkie er bij, dat werk.
|
19 mei 2013 17:14 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Platen?...
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
19 mei 2013 20:37 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Al weet ik niet of zo'n bezoek zin heeft, want volgens Danny is het verschil tussen een duurder merk en goedkoop toch niet hoorbaar.........., zie topic http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=20971&start=2025Pagina 82............
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
19 mei 2013 20:46 |
|
|