Auteur |
Bericht |
peter-9-1-1
Ondernemer in hart en nieren!Abcoude
|
Re: SH*T, SH*T, SH*T *&^^%%$^*(%^*&^%$#
Nooit leuk natuurlijk..maar ongelukjes kunnen altijd gebeuren he Alles is te repareren..
|
30 dec 2012 19:49 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: SH*T, SH*T, SH*T *&^^%%$^*(%^*&^%$#
Vind ik eigenlijk zonde bij een auto die nog helemaal in zn orginele lak staat, daarvoor is de beschadiging te klein. Bovendien heeft de auto rondom wel wat gebruiksporen, dan heeft het niet veel zin om een deel te spuiten en de rest zo te laten.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
30 dec 2012 21:47 |
|
|
leander
Brabant - Westland
|
Re: SH*T, SH*T, SH*T *&^^%%$^*(%^*&^%$#
Ships goed balen inderdaad. Sterkte.
Wauw wauw wauw wat een mooie garage!
_________________________________________ 924 Track '84
Ex: 924 Turbo Targa '80 Ex: 986 Boxster S '01
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
|
30 dec 2012 22:39 |
|
|
HJDB3.2
Amersfoort. 996.
|
Re: SH*T, SH*T, SH*T *&^^%%$^*(%^*&^%$#
Je zou stickerfix kunnen proberen.
_________________________________________ 7e plaats jubileumrit 2006 en 2e plaats in 2013!!! Porscheverleden: 924 / 944 S2 cab. / 3.2 uit '87 / 964 / 968 / 911SC
|
31 dec 2012 17:53 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: SH*T, SH*T, SH*T *&^^%%$^*(%^*&^%$#
Daarvoor is de kras te diep, lijkt me. Heb een afspraak gemaakt met colorworks voor spotrepair.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
03 jan 2013 13:48 |
|
|
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6Heeze
|
Re: SH*T, SH*T, SH*T *&^^%%$^*(%^*&^%$#
Ik ben benieuwd of jij net zo enthousiast wordt over het resultaat als ik was.
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
|
03 jan 2013 16:36 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: SH*T, SH*T, SH*T *&^^%%$^*(%^*&^%$#
Zo, vandaag is de man van Colorworx langs geweest. Helaas was zijn advies om de kras niet met spotrepair te behandelen. Komt met name door de kleur. Zilvergrijs is heel moeilijk te spotrepairen, zeker midden op een groot vlak. Reparatie moet "uitgespoten" worden, dat geeft onder een bepaalde hoek altijd kleurverschil bij Zilvergrijs.
Dus 2 mogelijkheden: lakstift of hele scherm spuiten. Ga voor de lakstift, auto is nog helemaal in originele lak, vind het zonde het hele scherm te laten spuiten voor 1 relatief kleine beschadiging.
Op termijn zal de hele auto wel een keer gespoten moeten worden, heeft rondom gebruikssporen, maar nog lang niet genoeg om een complete spuitbeurt te rechtvaardigen.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
19 feb 2013 17:51 |
|
|
hisolid
|
Re: SH*T, SH*T, SH*T *&^^%%$^*(%^*&^%$#
als je een lakstift met zo'n tipex kwastje erbij bedoelt, niet doen! Laat een beetje mengen bij een auto spuiterij, en dan met een sateprikker lak in de kras laten lopen, dit si vrij dun, dus meerder malen doen. Mooiste is om er ook blanke lak over te doemen dan na volledig uitharding wegpoetsen, bij 1k minimaal 1 maand wachten, met poetsen.
|
19 feb 2013 18:23 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: SH*T, SH*T, SH*T *&^^%%$^*(%^*&^%$#
Ja, was de tippex methode van plan, maar zal dit eerst ff proberen, bedankt voor de tip
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
19 feb 2013 18:45 |
|
|
hisolid
|
Re: SH*T, SH*T, SH*T *&^^%%$^*(%^*&^%$#
zo'n potje met kwastje is meestal erg dik, en metallics zijn niet goed te doen.
|
19 feb 2013 19:04 |
|
|
Boxster2010
|
Re: SH*T, SH*T, SH*T *&^^%%$^*(%^*&^%$#
Penseel halen bij een modelbouwzaak. Hier kun je hele kleine krijgen. Misschien kan lankha blob eliminator een uitkomst bieden. Is een steenslag reparatieset te verkrijgen bij Carclean.
|
20 feb 2013 0:55 |
|
|