Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 14:24

Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Hernieuwde kennismaking 
Auteur Bericht
Bericht Hernieuwde kennismaking
Na al diverse jaren mee te lezen vond ik het toch tijd worden om me ook een keer hier voor te stellen.
Mijn broer die bijna net zo'n autogek is als ik heeft zich in het verleden wel al eens voorgesteld als grensrijder.
Als echte autogek had ik vroeger al posters van 911's boven mijn bed hangen en moest er ooit zo'n bolide komen. Ook bezochten we vroeger regelmatig op het Eurocircuit in Valkenswaard diverse rallycross wedstrijden waar toendertijd ook diverse 911's meereden die de liefde voor het merk alleen maar versterkten.

Toen een heel aantal jaren later het mogelijk werd om een leuke 2e auto bij te kopen moest het natuurlijk eerst een 911 worden.

Samen met mijn broer kocht ik in 2007 een 993 4S (helaas gestolen en toen vervangen door een Ferrari 360) en een jaar later kwam er nog een 996 4S bij die ons door een kennis aangeboden werd. De 996 hebben we afgelopen maart bij PCE ingeruild op een 997 4S Cabrio.
56507

Nu had ik al een jaar of twintig zo'n mooi bord (Porsche Parking Only) thuis hangen en toen de SUV vervangen moest worden had ik de kans om een Cayenne van het vorig model te kopen zodat het bord ook klopte met de inhoud van de garage.
56506

Het werd een Cayenne S van september 2007 waar (vooral) mijn vrouw en ik nu met veel plezier (en met nog groter plezier van het plaatselijk tankstation) mijn privekm's maak.
56509
Ongewassen op zijn winterbanden langs de 997 van een kennis.

Ga proberen om niet alleen hier het forum te volgen maar ook om af en toe iets te posten.

30 dec 2012 16:12
PorscheForum Junkie
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 Replica
Lelystad
Bericht Re: Hernieuwde kennismaking
Welkom hier en een mooi stel auto's. :thumleft:

Hoe werkt dat nou in de praktijk als je de 997 met je broer hebt gekocht? Jij het ene weekend en hij het andere weekend? :scratch:

30 dec 2012 16:31
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
en de ene op NL platen en de andere op B platen? Da's met recht 'grensrijder' :lol: Welkom!

30 dec 2012 18:34
Profiel
PorscheForum Junkie
Leuk setje auto's zo voor de deur! En die P van de kennissen mag er ook zijn! Welkom! :salut:

30 dec 2012 19:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Omg. Amsterdam
Welkom op het forum... ben ook wel benieuwd hoe dat zit met afspreken.. moet je van te voren een aantal dagen in de agenda zetten oid? getankt weg zetten ???

30 dec 2012 19:17
Profiel
LEEUWARDEN
Welkom Grensrijder.
Wel bijzonder samen een auto delen.
Ik zou dat persoonlijk niet kunnen maar wel super als je op die manier kan genieten van het auto virus.

30 dec 2012 20:03
Profiel
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Welkom hier; mooi combi, een Cayenne en een 997! Veel plezier hier!

30 dec 2012 20:53
Profiel
Citaat:
Welkom op het forum... ben ook wel benieuwd hoe dat zit met afspreken.. moet je van te voren een aantal dagen in de agenda zetten oid? getankt weg zetten ???

Als je samen een auto hebt moet je er natuurlijk wel afspraken over maken want de ene rijden en de andere betalen gaat niet lang goed. Het komt maar zelden voor dat we allebei tegelijk met de auto willen rijden en dat is tot nog toe altijd goed gegaan en het scheelt dat we samen 2 hobby autos hebben zodat we regelmatig kunnen ruilen. Ook hebben onze vrouwen geen interresse in auto's dus daar hoeven we ook geen rekening mee te houden
Het grote voordeel als je met 2en koopt is dat je ook met zijn 2en betaald en dan is een droomauto eerder aan te schaffen.

31 dec 2012 19:31
Antwoord op onderwerp   [ 8 berichten ]