Hallo Porsche fans, Ik heb mij zojuist aangemeld. Sinds 2007 ben ik in het bezit van een mooie 911 SC Targa, kleur Taubenblau met ongeveer 110.000 km op de klok. Schitterend merk, machtig rijplezier, kan ik iedereen aanbevelen (hoewel ik jullie niets hoef te vertellen, uiteraard). Ik ben woonachtig in Spaarndam (NH) en ben voornemens deel zomer met de Targa op vakantie te gaan. Ik houd me aanbevolen voor mooie adressen/routes naar Italië. Groeten, Henk J.
31 dec 2012 17:27
jurriec
Ex: 996 TT MK2 Cabrio, Ex: 996C2 Cabrio. Now: Donkervoort D8 180/R Cup version
Brabant
Re: Even voorstellen
hallo Henk.
welkom hier en stuur gerust wat leuke fotos van je P. zijn we dol op
er zijn diverse topics op t forum over vakanties, passen-trips etc in en naar Italie. zullen zeler goede tips bij zijn.
fijne jaar wisseling. Jurrie
31 dec 2012 18:18
de911gek
Welkom Henk J... er zijn hele mooie autoritten te maken in (Noord) Italie. Hier op het forum is een zee van ervaring en tips aanwezig dus ik weet zeker dat je snel je ideale route kunt gaan uitstippelen! Ook zijn er mooie autoritboekjes te koop in de boekhandel, misschien ook wel een aanrader.. Enjoy!
_________________________________________ Once a 911 always a 911...
31 dec 2012 18:39
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
Welkom op het forum veel plezier aankomende zomer met je targa
_________________________________________ Het leven gaat door..
31 dec 2012 18:54
bully
Welkom Henk Waar blijven de foto's?
31 dec 2012 19:38
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en II
Amsterdam
Mooie kleur! Inderdaad veel te vinden hier over mooie routes. Mijn advies: probeer de zoekfunctie eens uit, het is even wennen, maar daarna kan je veel vinden!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
31 dec 2012 20:15
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
welkom! gaaf zo'n Targa
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum