Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 04 apr 2025 23:49

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 100  Volgende
GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
3.2S
010
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Had ik gisteren na het uitvoeren van een security scan. Waarschijnlijk nog een overblijfsel toen ik ooit een Ipod had aangeschaft.
Afbeelding

29 dec 2012 11:46
Profiel WWW
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Klopt. Heeft te maken dat je het bewuste bestand niet volledig gedownload hebt. Ligt waarschijnlijk aan het feit dat je je pop-up blocker aan had staan, met de verkeerde browser de download gedaan hebt of je computer niet aan de vereiste specs voldeed. Zal de eerste optie wel zijn geweest. En dat in combinatie met een achterdochtige virusscanner krijg je dit soort mug/olifant berichten. Niets aan het handje dus, ouwe trol :wink:

29 dec 2012 12:11
Profiel
‘64 Kever
Of je weigerde je mail adres op te geven aan Apple, en hebt vervolgens iTunes gedownload vanaf een prachtige Russiche site, omdat je daar tenminste gratis kan downloaden :cheesy:

29 dec 2012 12:55
Profiel Facebook 
3.2S
010
Deze iTunes versie is volgens mij 6 jaar oud. Vreemd dat tie nu pas begint te piepen. Maar ik hoef mij dus geen zorgen te maken met die iTunes shit. Pffff, kan ik weer rustig gaan slapen. Bedankt voor jullie support. :thumleft:

29 dec 2012 13:32
Profiel WWW
3.2S
010
Je volgende autosleutel is wellicht je smartphone....
http://www.dutchcowboys.nl/Technology/27051

31 dec 2012 18:59
Profiel WWW
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Daar geloof ik eerlijk gezegd niet zo in. Wel in scanning van je vingerafdruk in b.v de deurklink.

01 jan 2013 2:10
Profiel
‘64 Kever
Het past wel in de consumptie maatschappij, want over 10 jaar is die telefoon nergens meer te krijgen, werken alle protocollen anders en ben je dus het haasje met zo'n auto ;)... (generaliserend hoor)....

Dit daarentegen is wel een beetje achterhaald. Dat wil zeggen, dat doet mijn BMW al jaren... (ieder zijn eigen sleutel, dat idee)... Nagenoeg alle instellingen staan "in de sleutel", temperatuur, gekoppelde telefoons, radio zenders, volumes... Weet dat Mercedes het al JAAAAREN doet met de S-klasse, open de auto met sleutel-1 en de stoel/stuur positie gaat correct staan. Met sleutel-2 op een andere positie.... (toch?)
Citaat:
Wat misschien nog wel interessanter is, is dat de auto gesynchroniseerd kan worden met meerdere gebruikers via hun smartphones. Wanneer de smartphone van een persoon gekoppeld is aan de auto, worden automatisch alle instellingen ingeladen die ze een persoonlijke rijervaring geven.

01 jan 2013 15:02
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Smartphone of vingeradruk lijkt me wel k*t als je even de auto aan een ander uitleent.

01 jan 2013 21:05
Profiel
PorscheForum Junkie
Curaçao
Pascal schreef:
Weet dat Mercedes het al JAAAAREN doet met de S-klasse, open de auto met sleutel-1 en de stoel/stuur positie gaat correct staan. Met sleutel-2 op een andere positie.... (toch?)

Heb hetzelfde in mijn Jaguar en ook in mijn Porsche kunnen allerlei instellingen per sleutel bewaard worden.

Laatst bijgewerkt door Subdriver op 02 jan 2013 2:13, in totaal 1 keer bewerkt.

01 jan 2013 22:14
Profiel
‘64 Kever
Ik rij niet zoveel luxe wagens, van de Mer wist ik het zeker ;).... Zou eens na moeten vragen, als ik elektrisch verstelbare stoelen in de 3 zou hebben, of dat dan ook in de sleutel zit... In elk geval niet bij het "openen" van de auto volgens mij, maar dat terzijde...

Goed, telefoons/tablets, iemand al een iPad mini? Had een tijdje terug die van een collega vast, geinig ding, maar weet het nog niet ;) (lees: zo'n formaat tablet)

01 jan 2013 22:37
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Ex: 996 TT MK2 Cabrio, Ex: 996C2 Cabrio. Now: Donkervoort D8 180/R Cup version
Brabant
Pascal schreef:
Goed, telefoons/tablets, iemand al een iPad mini? Had een tijdje terug die van een collega vast, geinig ding, maar weet het nog niet ;) (lees: zo'n formaat tablet)

Hey Pascal.
Heb zo'n mini..... En als je t nog niet weet dan zou ik eerst even voor jezelf nagaan wat je ermee wilt doen.
Ik vindt zelf een tablet zeer gemakkelijk en gebruik hem dagelijks. Een normaal / groter formaat tablet (Denk aan Samsung tab of normale iPad) zal je eerder ter vervanging van zaken die je normaliter op je laptop / notebook doet gebruiken. Een mini of een Samsung note vind ikzelf net iets te klein daarvoor. Wel weer handzamer om mee te nemen. Even vlug iets op te zoeken, notities te maken, agenda raadplegen etc. Dus zoals altijd pro's & con's :). Zoals ik al eerder in een ander topic melde.... Zeer persoonlijk. Gewoon proberen als je de gelegenheid hebt.

Gr.
Jurrie

02 jan 2013 3:30
Profiel
3.2S
010
Is er al iemand in het bezit van een Phablet? Dit zou mijn keuze zijn op dit moment, als ik naar iets anders op zoek zou zijn.
http://computertotaal.nl/gadgets/50011- ... te-ii.html

02 jan 2013 22:20
Profiel WWW
‘64 Kever
Collega van me heeft zo'n phablet... Ding is ENORM (als je hem al telefoon beschouwt) en "mwa" qua grootte als je hem als tablet beschouwt.... Is ook mijn probleem/kantelpunt met de iPad mini hoor... Al is dat geen telefoon... Spreek de collega verder niet veel, dus geen ervaringen ;)

03 jan 2013 13:02
Profiel Facebook 
Cayman S
Mijn vrouw heeft een Note II, werkt gewoon super.
Sinds ze deze heeft staat de laptop nog maar 10% van de tijd aan dan de tijd voor ze deze had en een Galaxy S had.

Je kunt gewoon alles heel goed lezen wat er op staat, verder is het gebruik van de pen op sommige momenten een echte uitkomst.

En Samsung gelooft erin, want ik heb begrepen dat de Galaxy S IV ook een pen krijgt en 5" groot wortd.

Het toestel is zeker groot, maar na 2 dagen gebruikt te hebben vind je de rest gewoon klein. Zelfs mijn HTC One X is mini en dat dan in negatieve zin.

Hij past niet in je broekzak, maar natuurlijk makkelijk in de binnenzak van een colbert of eigenlijk in elke zak van je jas.
Zoals ik al eerder heb geschreven is dit volgens mij het formaat van de toekomst. Als je op je werkplek komt zet je het toestel in het dockingstation en werk je verder met een toetsenbord en grote monitor.
Kom je in je auto, sluit je deze daar aan en stuur je alles aan wat je nu via de multimedia knoppen in de auto doet.

René

03 jan 2013 16:35
Profiel
Moderator
PF #57
Ik geloof je. Als je niet zelf die ervaring had gehad, had ik je niet geloofd. Ik vind dat formaat (evenals een Ipad mini) niets toevoegen. Maar heb zelf geen ervaring ermee. Heb wel een iphone, een ipad en een laptop. Misschien toch maar eens gaan proberen... :wink:

03 jan 2013 17:07
Profiel
PorscheForum Junkie
Curaçao
Ik heb ook een Note. Doe er alles mee. Bellen, emailen, internet, afspraken,documenten even snel lezen etc. Ben er zeer blij mee.
Formaat went erg snel. Past prima in de zakken van een spijkerbroek, jasje en shirt. Had ook een Galaxy Tab 7" maar die was onhandig groot.
Heb altijd een Galaxy gehad en geen ervaring met i-Phones e.d. en kan dus niet vergelijken.
Zou voorlopig niet anders meer willen.

03 jan 2013 17:28
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Ik zit tegen het formaat aan te hikken . Heb nu een SII en weet nu soms al niet waar ik dat ding moet laten . Broekzak werkt niet als je gaat zitten , een colbert , overhemd , polo ed. draag ik niet . Dus waar laat je dat ding als het wat warmer is en geen jas bij je hebt om hem in te stoppen .

1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

03 jan 2013 17:47
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
3.2 > 3.6 > 3.8 > 2.5
Noord-Brabant
dannyl schreef:
Ik zit tegen het formaat aan te hikken . Heb nu een SII en weet nu soms al niet waar ik dat ding moet laten . Broekzak werkt niet als je gaat zitten , een colbert , overhemd , polo ed. draag ik niet . Dus waar laat je dat ding als het wat warmer is en geen jas bij je hebt om hem in te stoppen .

Diverse mogelijkheden :jump: 56558

03 jan 2013 18:29
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
daar is geen plek meer :mrgreen:

1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

03 jan 2013 19:13
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
Best grappig zicht als je die in het openbaar even gaat gebruiken. Denkt iedereen dat je aan je fluit zit :D.

03 jan 2013 22:23
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6510722/67198a56/jack_whitehall_over_smartphones.html :popcorn:

05 jan 2013 9:56
Profiel
PorscheForum Rookie
In de buurt van Amersfoort
Ik had ook een note 2, maar helaas hebben ze mij wederom niet kunnen overhalen naar android en gebruik ik nu weer lekker mijn iphone 5 :wink:

05 jan 2013 10:52
Profiel WWW
Cayman S
Wat heeft Apple nu weer geflikt. Staat de buurjongen voor de deur, ik kan niet meer Whatss appen. Hij heeft een 3g en deze wordt maar ondersteund tot 4.1.3 en helaas mogen de app bouwers bij updates van hun apps niet meer compatible maken met deze versie alleen hoger. Erg vriendelijk van onze apple vrienden :evil: . De update krijg je dus wel binnen, maar als je de update hebt uitgevoerd werkt de app niet meer. Zal dus langzamerhand voor alle apps gaan gelden.

René

05 jan 2013 14:41
Profiel
‘64 Kever
Vaag inderdaad.... Maareh, voor apps waar een update op komt.... Enne, no offense, maar dit is niet alleen Apple die dit doet, zijn legio andere bedrijven die exact hetzelfde doen.... Al is het wel "redelijk snel" voor een toestel van 4.5 jaar oud.... (wel tot 2.5 jaar terug verkocht)....

Maar wist het niet met die apps en versies, op zich wel logisch, van beide kanten.... Apple -> niet meer ondersteunen, want er zitten bugs in... Whatsapp -> nieuwere releases, want er zitten bugs in.... Je kunt dan gewoon niet meer updaten, maar dat is ook zoiets he... ;)

(overigens, volgens de Wiki, kun je een 3G upgraden naar 4.2.1 :arrow: http://en.wikipedia.org/wiki/IOS_version_history :?: )

05 jan 2013 15:05
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
Tja de 3G wordt al 2 generaties lang niet meer softwarematig geupgraded door Apple.
Ik heb nog geluk met mijn 3GS, ik dacht dat ik er ook aan mocht geloven met de komst van de iphone 5. Maar ik mag blijkbaar nog steeds mee met de nieuwe updates.

05 jan 2013 15:06
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 100  Volgende