_________________________________________ Het leven gaat door..
Laatst bijgewerkt door Dimitri-Turbo op 14 jan 2013 0:49, in totaal 2 keer bewerkt.
01 jan 2013 19:07
A-Line
LEEUWARDEN
Re: FILMPJES - het vervolg -
Dimitri, ik ken dat gevoel. Alleen ik kom van de 996 af. Als ik moet kiezen ga ik toch ook voor de luchtgekoelde. Omdat het belasting vrij rijden in gevaar komt (heb twee MB's) begin ik ook steeds vaker weer te denken aan een 996. Alleen dan wel ipv mijn MB oldtimers en niet van mijn 993. Toen ik de 996 had miste ik de beleving verder wel een geweldige auto. Dus voor mij het liefst van beide wat indien mogelijk echter niet zonder de lucht gekoelde.
01 jan 2013 19:30
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
Gaat mij niet echt voor de vrijstelling... maar een targa/carbio trekt mij wel in zekere zin... maar ik weet wat ik nu heb... en dan zie je bovenstaande filmpje en dan denk ik weer... tja ik rij nu al weinig en heb een echte unieke wagen met het geluid er gratis bij.
01 jan 2013 20:04
steef
Porsche 911 2003
Waterland
Hoort hier niet echt thuis, maar dit is het geluid van de goden, kippenvel, ik pink een traantje weg......wat was vroeger alles BETER! http://m.youtube.com/watch?v=v7Jox8Fxr8k
Mag van mij nog een 'tribute' worden op Zandvoort! Die milieu-zeikerds effe een middagje hun kop houden....
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
05 jan 2013 1:34
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Waarom niet
Als het toch over non-Porsche gaat, voor mij is de king-of-the-hill voor geluid de BMW met Judd motor van Georg Plasa, helaas verongelukt bij een race in 2011.
KIPPENVEL die Judd motoren...
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
05 jan 2013 12:30
André
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Heerlijk, van voren een DTM,daarna F1 sound
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
05 jan 2013 15:23
Harley
ex RS4
Nog 1-tje dan Andre... Speakers vol open zetten...
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
05 jan 2013 17:58
Dial_888
911 3.2 Carrera
Klopt dat geluid wel..... tis net nep zoals soms je bij films tegenkomt....4-takt terwijl het duidelijk om een 2-takt motor ed....
Eigenlijk nep.... Bmw auto en geen bmw motor erin.... ...... Geef mij de ouderwetse opgevoerde 4 cilinder m3 geluid...
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
05 jan 2013 18:33
Harley
ex RS4
Dat geluid klopt wel, Google maar eens op 'bmw 134 judd'. In de racerij is het niet zo gek om een chassis van de ene leverancier te pakken en de motor van een andere. (Pescarolo-Judd, Lola-Judd)
05 jan 2013 18:47
steef
Porsche 911 2003
Waterland
Geluid klopt echt wel. Dat filmpje van die crash van Plaza is echt gruwelijk om te zien.....gaat echt vol in de rotswand, en dan komt er ook nog nauwelijks hulp op gang.
Overigens zijn de 'Hill-climbs' echt spectaculair: Google maar eens op Vernasca Sliver Flag, of 'Trento-Bondone' .
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
05 jan 2013 19:41
Dial_888
911 3.2 Carrera
Harley schreef:
Dat geluid klopt wel, Google maar eens op 'bmw 134 judd'. In de racerij is het niet zo gek om een chassis van de ene leverancier te pakken en de motor van een andere. (Pescarolo-Judd, Lola-Judd)
Idd....klinkt heel anders dan een usa V8 of een ferrari V8
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
991 Turbo en GT3 getest of de ring :
.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
08 jan 2013 11:58
steef
Porsche 911 2003
Waterland
GT3 de mooiste.....maar zie dat er weer geen trekhaak achter ken....
08 jan 2013 12:55
Evert Jan v H
ex 964 C2.
Ik kon niet echt slapen en kwam onderstaande tegen Geen idee of deze al eens gelinkt is maar wilde het graag delen. Zelf als luchtkoeler liefhebber heb ik genoten, kan nu helemaal niet meer slapen, maar dromen..... http://www.youtube.com/watch?v=qgoU6tebIHA
_________________________________________ Soms komen dromen uit. Moet je er wel wat voor doen.
12 jan 2013 2:01
Harley
ex RS4
heerlijk geluidje dat terugschakelen met zo'n seq bak.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
13 jan 2013 16:42
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
Leuke strijd.... mooie combi kleur, velgen en stickers van de 964
_________________________________________ Life's too short to drive boring cars.....
17 jan 2013 14:44
steef
Porsche 911 2003
Waterland
Blijft een droomwagen! Jammer vindt ik: Cosworth US???? Een Duits produkt met een Engels en Amerikaans tintje? Toch jammer dat omwille van het erfgoed, deze auto niet in Duitsland gebouwd wordt.....maar als de hoofdprijs valt, dan stuur ik de mijne op naar de US!
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
goed filmpje man
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
18 jan 2013 14:06
boxi
997 GT3 Mk1
Hebben jullie deze wel eens gezien?
Dörr Motorsport onderweg naar de 24H met de GT3 Cup. Niet op een oplegger maar gewoon over de openbare weg. Graapig als ie de draaicirkel niet haalt en gaat tanken langs de A3 op Medenbach Ost. Volgens mij is dit de true spirit of Porsche Racing; zelf naar circuit rijden, 24 uur racen en dan over de openbare weg weer terug
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum