Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 04 apr 2025 23:10

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 100  Volgende
GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Cayman S
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Nu nog wel, maar zal idd niet erg lang meer duren. Ik heb wel nog geprobeerd op via whited00r zijn toestel aan de praat te krijgen maar helaas werkte dit niet.

René

05 jan 2013 16:51
Profiel
PorscheForum Rookie
In de buurt van Amersfoort
De iphone 3g en ook dus ipod 2g ( met jailbreak en whatspad ) worden momenteel niet meer ondersteund door whatsapp, dit komt niet door apple.

De verwachting is dat er binnenkort een update komt die dit verhelpt.

Heb inmiddels wel bijna al mijn iphone 4tjes die ik op voorraad had verkocht aan mensen die een iphone 3g hadden overgens.

Mochten jullie Tevens wat over reparatie prijzen willen weten moet je maar even op mijn website kijken: Dat mag je inderdaad niet, reklame maken, staat vrij duidelijk in alle regels en wordt hier regelmatig gemeld!

05 jan 2013 17:14
Profiel WWW
3.2S
010
Zolang het over EIfeuns gaat, dan hebben ze er zeker geen probleem mee.

05 jan 2013 17:18
Profiel WWW
Cayman S
minipower schreef:
De iphone 3g en ook dus ipod 2g ( met jailbreak en whatspad ) worden momenteel niet meer ondersteund door whatsapp, dit komt niet door apple.

Dit komt wel degelijk door apple, ze mogen een bepaalde versie van de ontwikkel module niet meer gebruiken en kunnen hierdoor geen apps meer maken welke nog werken met de laatste versie welke op een 3g geïnstalleerd kan worden.

René

05 jan 2013 17:52
Profiel
PorscheForum Rookie
Ik lees het inderdaad, binnenkort zal er wel een jailbreak app uitkomen die dit oplost :salut:

05 jan 2013 19:10
Profiel WWW
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
MY00 schreef:
minipower schreef:

Dit komt wel degelijk door apple, ze mogen een bepaalde versie van de ontwikkel module niet meer gebruiken en kunnen hierdoor geen apps meer maken welke nog werken met de laatste versie welke op een 3g geïnstalleerd kan worden.

Dikke onzin. Het is weldegelijk te wijten aan de ontwikkelaars van WhatsApp dat de App op een 3G geüpdate wordt en daarna niet meer werkt. Dat Apple eisen stelt aan welke Apps er wel of niet op een bepaalde versie iPhone mogen draaien zorgt er alleen maar voor dat je ten alle tijden, ongeacht het type toestel, over een goed werkend apparaat beschikt.

05 jan 2013 20:55
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Minipower, hoe lang duurt het nog tegen je imi onderdelen vindt voor de iphone 5?

05 jan 2013 21:29
Profiel
PorscheForum Rakker
2x 964 C4 en 911 2.4 E
Waalre
Die zijn er al wat zoek je?
http://www.dx.com

05 jan 2013 21:36
Profiel WWW
‘64 Kever
Franz schreef:
Dikke onzin. Het is weldegelijk te wijten aan de ontwikkelaars van WhatsApp dat de App op een 3G geüpdate wordt en daarna niet meer werkt. Dat Apple eisen stelt aan welke Apps er wel of niet op een bepaalde versie iPhone mogen draaien zorgt er alleen maar voor dat je ten alle tijden, ongeacht het type toestel, over een goed werkend apparaat beschikt.

Nu weet ik niks van apps maken enzo, maar kun je inderdaad in de AppStore aangeven, dat hij alleen op een apparaat met IOS x.y of hoger geïnstalleerd wordt? Enne, er zaten/zitten toch een zooi security bugs in WhatsApp, dus kan ik me voorstellen dat ze graag wel willen upgraden toch? (en dat je als WhatsApp er dan voor kiest om de oude toestellen niet meer te ondersteunen, om je product veilig(er) te maken??)

05 jan 2013 23:09
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
Pepijn schreef:
Die zijn er al wat zoek je?
http://www.dx.com

Ik wou gewoon weten hoe lang het duurt eer de chinese fabrikanten hun replicas op de markt hebben, zodat je niet meer bij de apple store moet gaan om je gsm te laten herstellen :).
Maar ik zie nog nx op dealextreme staan voor de iphone 5 te kunnen herstellen?

05 jan 2013 23:33
Profiel
PorscheForum Rookie
@dobbelsteen , imi onderdelen zijn er al. Alleen onderdelen op dealextreme of ebay etc. Kopen kan je beter niet doen... Kwaliteit is dusdanig slecht dat het zonde is van het geld...

Iphone 5 had ik na 2 weken al ter reparatie, zonder de speciale apparatuur is het bijna onmogelijk om hem te repareren...

06 jan 2013 0:07
Profiel WWW
Noord-Brabant
Pascal schreef:
Franz schreef:

Nu weet ik niks van apps maken enzo, maar kun je inderdaad in de AppStore aangeven, dat hij alleen op een apparaat met IOS x.y of hoger geïnstalleerd wordt? Enne, er zaten/zitten toch een zooi security bugs in WhatsApp, dus kan ik me voorstellen dat ze graag wel willen upgraden toch? (en dat je als WhatsApp er dan voor kiest om de oude toestellen niet meer te ondersteunen, om je product veilig(er) te maken??)

Probleem is dat alle huidige Apps ontwikkeld worden met Xcode 4.5 en deze versie ondersteund geen IOS 4.2.1 meer. Daar kun en mag je alles over vinden maar feit is dat dat nu eenmaal gebeurt met apparaten die draaien op een OS, of daar nu Apple, Samsung, Nintendo of PlayStation op staat. En zeker in de smartphone-business is een toestel uit 2007 antiek natuurlijk. In dat opzicht kun je Apple als schuldige aanwijzen maar in praktijk hadden de ontwikkelaars een probleem met allerlei veiligheidsbugs en was de enige oplossing een vernieuwde versie uit te brengen. Dat de fout wel degelijk bij WhatApp ligt was wel te merken aan het feit dat alle iPhones met de laatste update gewoon werkten...tot het moment dat je je telefoonnummer opnieuw moest verificeren. Het is de server van WhatsApp die alleen nog maar werkt met de nieuwste versie. Ze hadden bij WhatsApp een versie moeten bevriezen voor de 3g bezitters maar dat hebben ze nagelaten. Overigens is WhatsApp eenvoudig werkend te krijgen op een 3g door WhatsApp te openen en je geldig telefoonnummer in te voeren in het verificatiemenu. Nu zou je een sms moeten ontvangen met een code maar dat zal niet meer gebeuren. Je gaat gewoon terug naar het beginscherm van WhatsApp en alles moet weer gewoon werken als het goed is. Dit werkt overigens alleen onder 4.2.1

06 jan 2013 0:45
Profiel
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
MY00 schreef:
Wat heeft Apple nu weer geflikt. Staat de buurjongen voor de deur, ik kan niet meer Whatss appen. Hij heeft een 3g en deze wordt maar ondersteund tot 4.1.3 en helaas mogen de app bouwers bij updates van hun apps niet meer compatible maken met deze versie alleen hoger. Erg vriendelijk van onze apple vrienden :evil: . De update krijg je dus wel binnen, maar als je de update hebt uitgevoerd werkt de app niet meer. Zal dus langzamerhand voor alle apps gaan gelden.

Waarschijnlijk deze link al gevonden?
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/f11 ... 3g-13.html

06 jan 2013 1:03
Profiel
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
minipower schreef:
@dobbelsteen , imi onderdelen zijn er al. Alleen onderdelen op dealextreme of ebay etc. Kopen kan je beter niet doen... Kwaliteit is dusdanig slecht dat het zonde is van het geld...

Iphone 5 had ik na 2 weken al ter reparatie, zonder de speciale apparatuur is het bijna onmogelijk om hem te repareren...

De kwaliteit van dealextreme vind ik even goed als die van al de reparatie bedrijven. Ik ben al aan mijn 4e scherm toe intussen, 2 ervan bij 2 verschillende reparatiebedrijven. De ene 80 de andere 40 euro en ik was er van af voor nog geen 10 euro bij mijn laatste.
Geen enkel was goed genoeg om het gorilla glas te evenaren van apple zelf, maar deden evenwel zeer goed hun werk. Al merkte ik geen enkel verschil tussen al die imitatieschermen.

06 jan 2013 10:37
Profiel
PorscheForum Rookie
Dan hebben bijde bedrijven je een imitatie scherm aangesmeerd zo te horen :wink:

De originele schermen zijn een stuk beter en kan je niet zomaar krijgen, die ik heb komen bij een bedrijf vandaan die nieuwe iphones koopt en ze in onderdelen verkoopt zonder ook maar een krasje achter te laten :P

Maar het is en blijft natuurlijk glas....

06 jan 2013 14:51
Profiel WWW
Moderator
PF #57
wat doen jullie met die telefoons dan? heb de mijne nu meer dan een jaar, geen hoesje, protector of wat dan ook en altijd in mijn zak. heb ergens een miniscuul krasje en verder niks... :scratch:

06 jan 2013 18:05
Profiel
‘64 Kever
Vraag ik me ook altijd af als ik die telefoons met kapotte voorkanten zie... Gewoon een keer laten vallen ofzo gok ik.... Hier idem hoor horn, heb de mijne al dik anderhalf jaar en nog steeds toppie ;)

06 jan 2013 18:47
Profiel Facebook 
Noord-Brabant
Ik heb er ook nooit last van gehad en dit is toch al mijn derde iPhone. Nu ben ik wel altijd zuinig op m'n spullen en plak er altijd zo'n beschermfolie op voor de zekerheid.

06 jan 2013 19:46
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Mijn telefoon is inmiddels een jaar of 4 oud en heeft amper een krasje. Ik heb er laatst nog weer 30 euro beltegoed opgezet, daar kan ik weer een jaar mee doen.

06 jan 2013 20:00
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
4 jaar oud , dan heb je zeker de opvolger van deze Afbeelding

1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

06 jan 2013 20:36
Profiel WWW
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Ja, model laggard-style :wink:

06 jan 2013 20:48
Profiel
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
De mijne heeft niets van bescherming, geen hoes of folie. En ja, hij valt met regelmaat :mrgreen: .
Dus op zich vind ik die 3 nieuwe schermen nog meevallen. Ik begrijp niet waarom iedereen het zogezegd slechte kwaliteit vindt, als het echt zo was, was ik waarschijnlijk al aan mijn 20ste scherm toe.

06 jan 2013 21:04
Profiel
‘64 Kever
@Ewout.... Deze toch?

Afbeelding
(4.5 jaar zelfs al! ;) )

07 jan 2013 23:10
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
Vandaag toch weer een serieuze barst ontdekt in mijn 3GS en trillen doet hij ook niet altijd meer.
Ik ben aan het twijfelen om een 4S aan te schaffen. Apple is eigenlijk best duur voor wat je er maar mee doet. De meeste dingen die ik doe kan een gsm van 200euro ook. Maar die is natuurlijk veel langzamer en werkt minder goed.
Dilemma dillema, om zomaar eventjes 699 euro neer te leggen moet ik wel nog even nadenken.

07 jan 2013 23:25
Profiel
Moderator
PF #57
bij de Applestore je kapotte 3GS omruilen voor een door Apple gerefurbishte (echt als nieuw!) 3GS voor 145 euro :idea:

07 jan 2013 23:28
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 100  Volgende