Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 05 apr 2025 1:45

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 100  Volgende
GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet 
Auteur Bericht
Moderator
911 Carrera S
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Of de grens over rijden en in B voor 165 €uro een nieuwe 3GS halen :popcorn:

07 jan 2013 23:30
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
En dan te bedenken dat men hier voor een gebruikte 3GS particulier nog € 175,- durven te vragen.

08 jan 2013 1:21
Profiel
3.2S
010
Het blijft één van de vele zwakke plekken van Apple. Gewoon overstappen naar Android. :mrgreen: Sneller, beter en goedkoper....

08 jan 2013 1:25
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Geen zin in een nieuwe 3GS :D , meer dan 3 jaar dezelfde gsm vind ik een beetje eentonig worden :).

08 jan 2013 2:00
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
barolo schreef:
Het blijft één van de vele zwakke plekken van Apple. Gewoon overstappen naar Android. :mrgreen: Sneller, beter en goedkoper....

Sneller niet . 3 weken geleden toevallig vergeleken met een aaifoon 4 en een SIII . De appel was sneller , niet veel maar toch . Voordeel van android is zijn prijs , een nieuwe SIII vind je op MP voor rond de €300.- .

Apple is gewoon een hype , kijk maar eens naar de appel gebruikers , als ze iets willen opzoeken zeggen ze bijna allemaal , : "even opzoeken op mijn Iphone " . Zo van kijk mij eens ik heb een appel . Alle andere smartphone gebruikers zoeken het even op , op hun telefoon . Merk en type wordt niet vermeld .

1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

08 jan 2013 2:42
Profiel WWW
Moderator
PF #57
dannyl schreef:
als ze iets willen opzoeken zeggen ze bijna allemaal , : "even opzoeken op mijn Iphone " . Zo van kijk mij eens ik heb een appel . Alle andere smartphone gebruikers zoeken het even op , op hun telefoon . Merk en type wordt niet vermeld .

wij leven in verschillende omgevingen :wink: hoewel 90% van de mensen om mij heen Iphones heeft, heb ik dat nog nooit door iemand horen zeggen. :roll:

08 jan 2013 7:24
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Citaat:
Alle andere smartphone gebruikers zoeken het even op , op hun telefoon . Merk en type wordt niet vermeld

Tja, die cheap ass troep is natuurlijk het benoemen niet waard dus waarom zou je :mrgreen:

Beetje het Boxster - 911 verhaal. De een rijdt misschien beter maar daarmee is het nog geen 911.

Zoooooo, komt u maar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

08 jan 2013 9:12
Profiel
Cayman S
dannyl schreef:
Sneller niet . 3 weken geleden toevallig vergeleken met een aaifoon 4 en een SIII . De appel was sneller , niet veel maar toch.

Lijkt me heel erg vreemd aangezien een 4 gelijk uitkwam met de SII en deze toen dezelfde snelheden hadden en een SIII is toch echt wel wat sneller dan een SII. Wat heb je getest als ik vragen mag?

Onderstaand een benchmark overzicht, dit is natuurlijk maar één overzicht, andere kunnen natuurlijk een andere uitslag hebben:

Afbeelding

René

08 jan 2013 10:34
Profiel
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
Is die benchmark wel betrouwbaar? Ik wist helemaal niet dat de 5 zo immens veel sneller was dan de 4S?
En Dannyl kan wel eens heel goed gelijk hebben als je kijkt naar die benchmark die je juist post.
De scores zijn zowat gelijk, dus gelijk welke test je doet, de kans zit er in dat de iphone 5 wel eens sneller is op dat ene vlak.

Naar wat ik gehoord heb van computerfreaks die heel goed weten welke benchmarks betrouwbaar zijn, zou de 5 net een stukje beter zijn dan de S3.
Maar mij maakt het allemaal niet meer uit, de 4S die mijn broer en ouders allemaal hebben vind ik meer dan genoeg. Ik blijf nog even achter met de 3GS :lol: .

Over dat 'iphone' gedoe, ik kom dat ook heel vaak tegen en ik erger mij er dood aan. Ik kan apple fanboys eigenlijk niet uitstaan, ook al ben ik zelf een apple gebruiker. Vroeger was dat ook al zo met de 'ipod'. Ik heb het altijd een mp3 speler blijven noemen. Zelfs mensen met een ander merk durven het nog eens een ipod te noemen :scratch: . Vervelende mensen, net zoals apple haters :flush:
In het begin had ik zelfs de gewoonte om mijn gsm maar uit te halen als niemand stond te kijken, zodat ik niet weer een opmerking zou krijgen van 'amaai je hebt een iphone gekocht?!'. Nu gebeurt dat nooit meer omdat toch iedereen eentje al heeft..

08 jan 2013 10:58
Profiel
‘64 Kever
Dat gevoel is er met meer dingen dan alleen iPhones (telefoons)... Bijvoorbeeld met auto's: Rijden we vandaag met de BMW of de Audi?

Kan me daar niet zo aan storen. Voor mijn gevoel zijn "fanboys" en "haters" dezelfde personen... Een "fanboy" komt ervoor uit dat hij iets wil, een "hater" durft het niet toe te geven... (gniffel)....

Terzijde, die eerdere snelheidsopmerking ging over een iPhone 4 en een S3 toch? Maar wat is een benchmark? Als mijn mail voor mij het belangrijkste is, en die is sneller op een iPhone 3G als op een Galaxy S3, dan is de iPhone voor mij sneller (en vice versa natuurlijk ;) )

08 jan 2013 11:27
Profiel Facebook 
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Mijn iPhone 4s is op geen enkel onderdeel sneller dan de Galaxy Note (de 1 en niet eens de 2) van m'n vriendin: we hebben het 'live' getest.

Ook toen we in het buitenland waren (D) en in een gratis Wifi café zaten, presteerde de Note aanzienlijk beter dan mijn 4s: betere Wifi-ontvangst en de Note laadde de webpagina's veel sneller én haalde sneller mailtjes binnen.

Ik ben inmiddels gewend aan m'n iPhone en ik vind het een fijn apparaat. Sommige dingetjes vergen wat gewenning, maar als je het eenmaal doorhebt... Sommige 'tekortkomingen' en dingen die met een gemiddeld Android toestel (uit de hogere prijscategorie) wel kunnen, maar niet met de iphone zijn wel storend, maar niet onoverkomelijk.

Voorbeeld: als ik 4 foto's met m'n iPhone 4s maak en die per mail wil verzenden, kan ik dat niet in 1 mailtje doen. De iPhone geeft me simpelweg de optie van e-mail niet meer. Selecteer ik 3 foto's kan het wel: de iPhone beslist voor mij dat 3 foto's wel verstuurd kunnen worden, maar 4 niet... Super irritant! Bij een Android toestel kun je uit alle mogelijke verzendmethodes kiezen (en ook 4 of meer foto's per e-mail versturen). En al eens geprobeerd een foto per bluetooth te verzenden? Gaat ook niet...

Ook mis ik Swype. Op m'n Tablet heb ik dat wel en dat werkt toch wel heel prettig (en vooral heel snel! Ik denk dat ik met swype nog sneller kan tikken dan met een gewoon toetsenbord; daarom mis ik bij mijn tablet niet eens een toetsenbord dat ik er wel bij heb. Dat toetsenbord heb ik nog nooit gebruikt (ik heb een Asus Transformer Prime). Natuurlijk is ook het ontbreken van Swype niet onoverkomelijk, maar ik vind het wel een gemiste kans (al mag Apple dat natuurlijk niet gebruiken vanwege copyrights enzo, maar toch). Van de andere kant: als je nog nooit hebt geswypt, weet je ook niet wat je mist...

De iphone wordt geroemd om z'n gebruikersgemak, maar ook dat valt -denk ik- wel mee (of tegen; dat ligt eraan hoe je het bekijkt) :wink:

Met de Kerst waren mijn ouders bij me op bezoek (beiden in de 70) en ze hebben beiden nog een 'ouderwets mobieltje'. Nu wilde mijn vader ook graag zo'n 'smartphone', maar hij twijfelde nog over wat hij nou precies wilde. We hebben hem toen mijn iPhone en mijn vriendin's Note gegeven en we hebben tegen hem gezegd dat hij er eens lekker mee mocht gaan stoeien.

De uitkomst was toch wel apart: bij de Note had hij razendsnel in de gaten hoe een en ander functioneerde. Ook had hij snel in de gaten dat er een 'scherm onder water zat'. Hij gaf op een gegeven moment aan: 'hé, dat is handig, op de 'voorpagina' heb je de programmaatjes (hij bedoelde natuurlijk de apps) die je vaak gebruikt en als je op deze knop (rechtsonder) drukt, krijg je alle programmaatjes te zien die je hebt.' Met de mapjes op de iPhone had hij toch duidelijk wat meer moeite. En dat alles bij de iPhone via 1 knop en voor de rest via het scherm gaat, vond hij lastig(er): de 3 knoppen van de Note had hij snel door. Ook andere dingen zaten volgens hem bij de Note 'handiger' dan bij de iPhone. Ook de widgets vond hij handig en toen hij vroeg waarom ik die niet op m'n iPhone had, moest ik helaas bekennen dat de iPhone geen widgets aankan/kent. Volgens hem was de Note veel handiger, maar de iphone vond hij wel véél fraaier en door het gebruikte materiaal véél degelijker. Nu is dat laatste natuurlijk een gevoelskwestie: de iphone vóelt door het gebruik van glas en aluminium wel steviger/degelijker dan een plastic Galaxy, maar uit 'valtests' blijkt toch steeds weer het tegendeel...

Hij gaf wel aan dat hij de Note véél te groot vond en dat de iPhone perfect van maat was. Toen we hem aangaven dat er ook toestellen zijn zo groot als de iphone maar met hetzelfde besturingssysteem als de Note (Android zegt hem verder niks), was hij er snel uit: het zou een kleine Android worden...

08 jan 2013 12:51
Profiel
‘64 Kever
Speedy356 schreef:
Voorbeeld: als ik 4 foto's met m'n iPhone 4s maak en die per mail wil verzenden, kan ik dat niet in 1 mailtje doen. De iPhone geeft me simpelweg de optie van e-mail niet meer. Selecteer ik 3 foto's kan het wel: de iPhone beslist voor mij dat 3 foto's wel verstuurd kunnen worden, maar 4 niet... Super irritant! Bij een Android toestel kun je uit alle mogelijke verzendmethodes kiezen (en ook 4 of meer foto's per e-mail versturen).
Ik was hier nog niet tegenaan gelopen, dus gelijk even getest... Ik kan op mijn iPhone 4 tot en met 6 foto's selecteren en "mailen", daarna is het "mail" icoon inderdaad weg... Zou het te maken kunnen hebben met je soort mailserver? (is een gok, weet verder echt niet)

Speedy356 schreef:
Ook mis ik Swype. .... Van de andere kant: als je nog nooit hebt geswypt, weet je ook niet wat je mist...
Ik moet het met het laatste eens zijn. Ik type al tig jaar blind, dus iPhone "op zijn zij" en met de duimen gaat me prima en snel af...

Geinige ervaring met je pa, ik had met schoonpa (achter in de 60) andersom... Toegegeven, het Android toestel was een goedkope kleine Samsung, geen Note, maar hij vond juist net de iPhone (inclusief mapjes!) heel handig ;)... Ieder mens zijn eigen wensen, haha!

08 jan 2013 14:12
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
ik erger me over het algemeen aan mensen die ergens 'erg fan' van zijn. "Jehova's" noem ik ze ook wel. Nadeel van hardcore fans is in veel gevallen dat ze geen ruimte laten voor anders denkenden. Ik ben nogal van het 'moet je lekker zelf weten' en irriteer me dan ook als anderen mij daar niet vrij in laten.
Ben blij met mijn Iphone, maar heb geen enkele Android ervaring. Kan dus niets negatiefs of positiefs over Android zeggen, anders dan dat totmbo blij is met haar HTC. Zelfde met Porsche fanaten die altijd afgeven op Ferrari's etc. Ik vind Ferrari een mooi merk met vele mooie modellen. Zou er graag eentje willen, maar kan er geen betalen. Aston idem. Oja, Porsche ook zo... :twisted:

08 jan 2013 16:08
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Voor mij staat het al vast, mijn volgende telefoon is een Iphone 4.

08 jan 2013 18:01
Profiel
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Wat betreft snelheidsverschillen:
Ik belde net met mijn S3 iemand die een van een S2 is overgestapt op een iphone 5, hij gaf niets sneller antwoord op mijn vragen :twisted:

08 jan 2013 18:36
Profiel
3.2S
010
Ewout schreef:
Voor mij staat het al vast, mijn volgende telefoon is een Iphone 4.

Jij voldoet ook helemaal aan het Apple profiel. :thumleft:

Je hebt vast nog wel een Nokia carkit in de P zitten.

08 jan 2013 18:47
Profiel WWW
Cayman S
dobbelsteen schreef:
En Dannyl kan wel eens heel goed gelijk hebben als je kijkt naar die benchmark die je juist post.
De scores zijn zowat gelijk, dus gelijk welke test je doet, de kans zit er in dat de iphone 5 wel eens sneller is op dat ene vlak.

Volgens mij had hij het over een 4.

René

08 jan 2013 19:59
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
barolo schreef:
Jij voldoet ook helemaal aan het Apple profiel. :thumleft:

Je hebt vast nog wel een Nokia carkit in de P zitten.

Ik krijg altijd de oude telefoon van corine als zij weer een nieuwe neemt.
Ben wel benieuwd naar het Apple profiel want volgens mij is dat geen compliment. :lol:

Overigens heb ik in de auto niet eens een carkit. Ik wordt namelijk vrijwel nooit gebeld op mijn mobiel omdat bijna niemand dat nummer heeft.

08 jan 2013 20:41
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
heel goet waud.

08 jan 2013 21:13
Profiel
Moderator
PF #57
vanmiddag een Iphone 5 gekocht in de Apple Store in A'dam. Leuke winkel, onwijs klantvriendelijk, kreeg er energie van. Heb mijn collega's opgedragen om de komende weken allemaal eens daarheen te gaan en de klantvriendelijkheid te ervaren.

08 jan 2013 21:19
Profiel
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
Sarcastisch? :lol:
Hoe valt het grote scherm eigenlijk mee? Ik heb het nog niet vastgehad, alleen gezien en het lijkt me raar om opeens een langer scherm te hebben.

08 jan 2013 22:39
Profiel
Moderator
PF #57
nee, helemaal niet. Echt top geregeld op het Leidseplein. Iphone 5 was kadootje voor iemand anders. Mijn Iphone 4 doet het nog prima. Wel even gekeken naar die Ipad mini. Leuk ding, maar naast mijn laptop, ipad en iphone een beetje overkill.
Wat ik wel tegenkwam, was een B&O speaker voor de ipad. Wat een waanzinnig goed geluid kwam daaruit. En kek om te zien. Maar zonder afstandsbediening. En dat begrijp ik dan weer niet. Is bij mijn Bose Sounddock het meest gebruikte onderdeel...

Afbeelding

08 jan 2013 22:47
Profiel
Sint-Niklaas (B)
Sedert 9-tal maanden een tevreden ipad3 gebruiker maar qua telefoon blijf ik zweren bij mijn 4 :oops: jaar oude Blackberry. Met toetsenbord. Is al 2 jaar afgeschreven door het bedrijf maar zolang ie werkt blijf ik de BB gebruiken.
Ik zie me geen 20-25 mails per dag versturen met zo'n aanraaktoetsenbordje... Collega's die de verplichte overstap naar Samsung met touchscreen moeten maken hebben, zie ik nu sneller de neiging hebben te bellen dan te mailen/replyen.

08 jan 2013 22:52
Profiel
PorscheForum Rookie
In de buurt van Amersfoort
Vollopig blijf ik nog lekker bij iphone, voelt lekker robuust aan en is teminste niet zoon plastic gebakje in je hand...

Wil niet zeggen dat de s3 etc. Slecht zijn, in tegendeel ze zijn een serieuze concurent voor apple die momenteel veel meer verkocht word dan welke iphone dan ook wat in mijn visie mede komt doordat mensen veel langer met iphone 's  doen dan android toestellen.

Neem een voorbeeld aan de galaxy s en de iphone 3gs die ongeveer gelijk uit kwamen, de galaxy s zie je nauwelijks meer ( meestal is het een s+ als je ze ziet ) en een 3gs zie je in verhouding nog veeel vaker omdat die nog gewoon soepel draait.. 

08 jan 2013 22:55
Profiel WWW
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
ik heb een 4 en die doet het al jaren probleemloos.

08 jan 2013 23:06
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 100  Volgende