Auteur |
Bericht |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Morguhhhh, Na twee weken kerstvakantie is het nu tijd voor een wat gezonder ontbijtje. Smakelijk. Fijne dag gewenst.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
07 jan 2013 9:02 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Nou dit ontbijtje sla ik ff over, niet echt mijn ding This hier nog pikkedonker, brrrrrr. Zo eerst maar eens de 911 wassen en de DD door de wasstraat Zit er nog wel een vers bakkie in Rob Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
07 jan 2013 9:19 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Morge allen, hier begint de schooldag weer goed: ziek kind, dus thuiswerken. Ontbijtje van Rob bevalt me wel, bakkie leut erbij... Nu eerst maar nr 2 naar school brengen. Mauk ze!
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
07 jan 2013 9:27 |
|
|
Delnoy
|
Heren, De koffie.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
07 jan 2013 10:09 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Lekker bakkie...ook mijn vakantie weer voorbij.
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
07 jan 2013 10:20 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
07 jan 2013 15:41 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Eigenlijk moet je die codes ook niet op je computer bewaren, Hans
|
07 jan 2013 15:57 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Dat wordt een boel geld overhouden deze maand Hans Je hebt hoop ik wel een toegangswachtwoord op je pc? Ikzelf bewaar NOOIT dit soort (zoals internetbankieren) wachtwoorden op de pc zelf! Voor een forum ofzo is het niet boeiend (mits je niet overal hetzelffde wachtwoord gebruikt ) Maar net als mijn pincode worden dit soort wachtwoorden in mijn hoofd opgeslagen en nergens anders
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
07 jan 2013 16:01 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
07 jan 2013 17:07 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Wanneer ik in de bank ging komt automatisch een code en dan toets ik mijn wachtwoord in Juist die code deed ik niet goed, wel of geen hoofdletter en het nr er direct achter of niet
|
07 jan 2013 17:23 |
|
|
Delnoy
|
11 dagen wachten voordat je die 991 4S kunt bestellen
|
07 jan 2013 17:47 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
07 jan 2013 18:21 |
|
|
bully
|
Net echt
|
07 jan 2013 19:05 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Geweldige foto, Floriaan! Hans, rekeningen betalen gewoon binnen een maand........is lekker ruim. Maar mijn ww zitten inderdaad ook in mijn hoofd, tot nu toe. Merk wel dat ik bij sommige soms heel hard moet nadenken. Pincode is altijd dezelfde gebleven...die van m'n creditcard weet ik al jaren niet meer.....gebruik ik dus niet meer. Te lui om een andere aan te vragen. Nu eten koken. De eerste werkdag zit er weer op na een bewogen vakantie. Gauw voorjaarsvakantie.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
07 jan 2013 20:31 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Morghu, We mogen weer. Gauw voor de grote file de deur uit. Doe ze.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
08 jan 2013 7:41 |
|
|
Delnoy
|
Morguhhhh, Gisteren maar eens een paar sollicitaties de deur uit gedaan. Heb geen zin om een uitkering aan te vragen dus hopelijk wat nieuws voordat mijn huidige werkgever stopt met betalen. Lijkt me helemaal niks om met mijn handje open te moeten staan voor een paar centen. Werk ze
|
08 jan 2013 9:07 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Zo net terug met de pitbull, ff lekker uitgeweest en nu maar een bakkie This 8 januari, onze dochter Sonja is jarig Ach, geboren in 1982, waar blijft de tijd mannen en vrouwen Bijgaand nog een kleine Sonja
|
08 jan 2013 10:56 |
|
|
Mio Turbo
991 Carrera S Cabrio
Ex 997 TurboRotterdam
|
Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Zo, wat was jij er trouwens vroeg bij met de P....
_________________________________________ Ach, beter een gat in je hand, dan een hand in je ...
|
08 jan 2013 11:42 |
|
|
Ewout
|
Volgens mij was dat nog niet eens heel vroeg want Hans is inmiddels al opa maar wat we niet moeten vergeten is dat deze 911 destijds nieuw was en ze toen in verhouding een stuk duurder waren dan nu
|
08 jan 2013 13:33 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
En de kleur blauw in de mode
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
08 jan 2013 13:38 |
|
|
Ewout
|
Dat is nog steeds
|
08 jan 2013 13:39 |
|
|
Mio Turbo
991 Carrera S Cabrio
Ex 997 TurboRotterdam
|
Zo te horen dus niet iemand die regelmatig bij het gebouw op de achtergrond moest zijn
_________________________________________ Ach, beter een gat in je hand, dan een hand in je ...
|
08 jan 2013 13:56 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Was toen in Helmond en keek naar een partij spoorbiels van de NS op lokatie. Toen waren de biels nog in en werden er duizenden omgezet, wat een handel toen
|
08 jan 2013 14:16 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Een rode was toen helemaal in, maar was nauwelijks te vinden Ja ze werden veel overgespoten maar dat wilde je niet. En wat te denken van vele Duitse schade Porsche's die het land in kwamen
|
08 jan 2013 14:21 |
|
|
Ewout
|
Die waren toch meestal rood?! Of was dat een paar jaar later?
|
08 jan 2013 14:47 |
|
|