Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 0:01

Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Eventjes voorstellen 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
997 4s schiefergrau omgeving Eindhoven
Bericht Re: Eventjes voorstellen
Misschien toch eerst afstuderen ... :thumleft:

10 jan 2013 23:11
Profiel
PorscheForum Junkie
Nu 991.2 GT3 ex 991.1 GTS ex 981 GT4 ex 997 Turbo S ex Cayman S
Je moet die auto kopen die je zelf het leukste lijkt/vind en die je kan betalen.

Ik wilde nog Boxster voorstellen of wellicht zelfs een kale Cayman maar denk niet dat dat op een mooie/goede manier lukt voor 20k (987)

aangezien het echt puur voor de lol is zou ik inderdaad ook eens kijken naar een project, maar volgens mij vallen die altijd duurder uit dan gedacht....en ik weet niet hoe goed je driving skills zijn maar met een oude 911 is het wel oppassen (geen abs, esp, en die motor achterin...)

11 jan 2013 12:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Een boxter voor 20 k moet toch wel lukken?

11 jan 2013 20:13
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C4
Navin, welkom.
1. Als jonge porsche liefhebber is elke porsche mooi (ik ben 26 dus weet waar ik het over heb). Je hart zit op de juiste plek.
2. De auto's waar je tussen twijfelt verschillen behoorlijk qua rijeigenschappen (maar zijn allen leuk).
3. Als je geen stevige afschrijving tegemoet wil zien(dit is geen audi en bij een pechauto ga je goed leeglopen), adviseer ik je:
A. Zorg dat je erachter komt welk model en uitvoering daarvan je het meest aanspreken binnen je budget (koop bijvoorbeeld een boek met alle porsche modellen en kijk wat je het meeat st aanspreekt).
B. Verdiep je hier en bijvoorbeeld op rennlist minimaal gedurende enkele weken in dat model. Zodat je de ins en outs kent van die auto.
C. Ga minimaal in 2 verschillende auto's van het type (proef) rijden of meerijden zodat je het kaf van het koren kan scheiden.
D. Ga dan zoeken naar jouw p en laat hem voor je toezegging tot aankoop onafhankelijk aankoopkeuren. Je kan dan ook vaak veel makkelijker onderhandelen en de juiste beslissing nemen.
E. Wil je hem wat snelller hebben. Geen probleem, waarschijnlijk heb je er nu een gekocht met een motor in goede conditie. Dus hop wat weerstand weg uit in- en uitlaat, aanpassimg van de map voor de ontsteking/injectie en je zit aan een leuk vermogen (refererend aan je idee van de 964).

Conclusie: ik zou je graag adviseren je huiswerk te doen, eventueel forumleden te betrekken in je zoektocht (er is hier voor bijna ieder type wel iemand aanwezig die de auto van binnen en buiten kent). Zo verklein je jouw kansen aanzienlijk op een miskoop en weet je straks precies wat je gekocht hebt.

11 jan 2013 20:44
Profiel
PorscheForum Rookie
Ik heb er goed over nagedacht en ik ga een cayenne s uit 2005 kopen als mijn audi verkocht is. Vanaf het bouwjaar 2005 zijn er schijnbaar wat veranderingen geweest aan de cayenne om de kinderziektes op te lossen. Bedankt voor de reacties allemaal!!! Het zal vast niet heel erg lang duren voor mijn auto verkocht is en dan koop ik gelijk een cayenne!!!!! :ba:
Dit is de veiligste en mooiste keuze denk ik (voornamelijk om het interieur)
Ik heb flink gegoogled en ik ben op veel sites gekomen waar goedkoop onderdelen te koop zijn dus dat stelt mij al redelijk gerust. En ach het verbruik is wel balen maar ik rij nog geen 1000 km per maand dus daar zal ik wel mee kunnen leven :P

groetjes
Navin

12 jan 2013 12:23
Profiel
PorscheForum Rakker
Succes met de verkoop! Ben benieuwd naar je aankoop! We horen het vast wel als het zover is...

12 jan 2013 23:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex: 3.2 Targa ex 964 c2 coupe ex 993 Targa BMW 02 1975
Er zullen genoeg handelaren zijn die je Audi willen inruilen op een Cayenne :thumleft:

12 jan 2013 23:56
Profiel
PorscheForum Rookie
Ik wil mijn auto eerst verkopen want dan ben ik veeeeel voordeliger uit. Ben al naar twee dealers geweest. Werd er niet heel blij van :(

14 jan 2013 1:00
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Wat voor een A4 heb je?

14 jan 2013 1:02
Profiel
PorscheForum Rookie
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 00&asrc=st
hier staat hij. Ik heb eindelijk een serieuze meneer die hem hoogst waarschijnlijk over twee weken op wilt komen halen. Ik heb hem een mooie prijs aangeboden met een extra iphone/telefoon aansluiting en winterbanden. Dus het zoeken naar een Porsche kan al een beetje beginnen!!

17 jan 2013 17:44
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Mooie A4. Interieur moet je van houden. Wit is wel helemaal top.
Jammer dat het geen station is. Nette prijs trouwens. :thumleft:

17 jan 2013 18:59
Profiel
Omg. Amsterdam
ZOOO das echt hoe#en-rood :mrgreen: :mrgreen: ... dus nu opzoek naar een cayenne S :thumleft:

17 jan 2013 20:17
Profiel
PorscheForum Rookie
Haha achja..... gezien mijn leeftijd kan het hoeren interieur nog net :P Een station zou wel een beetje vreemd zijn voor mij denk ik. Maar ik wil de auto zo snel mogelijk kwijt dus doe ik hem voor een goede prijs weg helaas :(

21 jan 2013 22:46
Profiel
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Het is niet te veel geld wat je voor je Audi vraagt en het valt me eigenlijk een beetje tegen dat je niet zulke bedragen krijgt bij de Porsche dealer. Het rode interieur helpt niet, maar maakt de auto wel degelijk exclusief!

Natuurlijk kan je beter onderhandelen zonder inruil, maar bij de meest tolerante Porsche dealer voor vreemde merken ( Heteren), zou ik het toch nog eens proberen, indien de juiste Cayenne er voor jou staat!

Succes!

21 jan 2013 23:11
Profiel
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
navin schreef:
Ik ben nog steeds aan het oriënteren. Ik heb met mijn ouders erover gesproken wat nou het handigste is. Ik moet eerlijk toegeven dat we er nog steeds niet uit zijn.

Mijn ouders hadden destijds gezegd: "Jongen, begin is met een Golfje! " :mrgreen:

21 jan 2013 23:19
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2