Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: deel 5
Auteur
Bericht
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Er zat toen een bedrijf in Bunnik naast die frisdrankenfabriek en die had heel wat schade Porsche's uit Duitsland staan met enorme klappers. Ben van mijn beroep autoplaatwerker maar als je zag wat ze nog voor zo'n schadebak vroegen en dan moest je nog aan de gang Wat ze ook veel deden was hem een klein beetje op maat zetten en dan dacht je het valt nog wel mee
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
08 jan 2013 15:00
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Volgens mij gebeurt dat laatste nog steeds wel
08 jan 2013 15:04
arenarood
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Vooral bij Jaguars schijnt dat vrij gemakkelijk te gaan
Hans, gefeliciteerd met je dochter
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
08 jan 2013 19:05
Sigrid
964 C2
Hans, van harte, de taart zal wel op zijn.
Mijn eten ook net, werk af en nu even niets doen.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
08 jan 2013 21:47
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
Hans de taart was wist niet dat jij zo'n goede koekebakker bent
_________________________________________ Het leven gaat door..
08 jan 2013 22:22
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Morge maukers,
Iemand nog trek , of hebben we al gegeten De dag gaat weer beginnen, al is het hier errruuug donker Zag op de voorpagina de rekeningen van Bram, pittige bedragen
Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
10 jan 2013 9:05
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTB
Haacht
ironpatje schreef:
aangezien m'n linkerbeen nog altijd pijn doet bij het induwen van de koppeling (been verbrijzeld, 2 platen + 19 bouten....) en ik niet echt veel plezier meer beleef aan het rijden met m'n gulfke... (en de dokter niet veel beterschap meer verwacht ) ga ik m'n gulfke hoogstwaarschijnlijk inruilen voor een mercedes E350 cdi automaat...
een 7-zitter (bankje in de koffer) om als gezinswagen te kunnen dienen... ook de chrysler grand voyager gaat weg
de E 350 cdi heeft origineel 265 pk, maar na chiptuning heeft die 300 pk, kwestie van ook een 'beetje' rijplezier te behouden....
maar toch gaat het pijn doen om m'n gulfke weg te doen......
m'n vrouwke (en de kids) willen niet dat ik m'n Gulfke wegdoe....
Citaat:
je hebt die nu al 24 jaar, als je die wegdoet ga je daar (veel) spijt van krijgen, houd dat 914'tje maar bij, zet het perfect in orde, en koop gewoon zo'n Mercedes E....
en ik moet naar m'n teerbeminde luisteren he (erg he.... )
("te koop" advertentie gisterenavond weggehaald.... hoogste bod was 9500 euro....)
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
10 jan 2013 9:22
Sigrid
964 C2
Wat fijn, een man die luistert
Moghu(kan nog net). Ik heb bijna het klokje rond geslapen Moet me nu nog gaan haasten. Ik houd mij nu maar verre van het crisis topic..........."voeren" is de enige reden dat dit topic nog bestaat.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
10 jan 2013 12:11
racebeus
Ex 944 en ex 968
Achterhoek
T'is weer een tijdje geleden dat ik hier mijn neus heb laten zien. Ben net terug van een midweekje bijkomen van de Kerstvakantie. De tv niet aangehad en er was geen wifi. Maar boven verwachting hiervan geen afkickverschijnselen Wel drie boeken uitgelezen, pyromaantje gespeeld met de houtblokken in de openhaard en heel veel gewandeld in het bos met de hond.
Bijlezen van de berichten op het forum is geen doen, maar ik zag dat ik al een waslijst aan verjaardagen gemist heb. Diegenen die het betreft (en zich aangesproken willen voelen ): alsnog van harte gefeliciteerd!!!
_________________________________________ Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...
11 jan 2013 16:12
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Lionhunter schreef:
alsnog van harte gefeliciteerd!!!
Thanks!
... maar zolang ben je toch niet weggeweest
11 jan 2013 16:27
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
marino schreef:
Ik ben ook heel tevreden met mijn huidige levensstandaard, maar wat bedoel jij met de rest?
Ach, als je maar gezond bent. De buikgriep van zoonlief bleek vandaag een geperforeerde blinde darm. Vanochtend met spoed geopereerd, gaat nu weer beter. Was even schrikken, maar ging gelukkig zo snel dat we daar eigenlijk geen tijd voor hadden.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
11 jan 2013 16:33
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Dat is zeker even schrikken als ouders Veel beterschap. Hopelijk is hij snel weer de oude.
Olaf schreef:
Thanks!
... maar zolang ben je toch niet weggeweest
Nee, ik ben niet lang weggeweest, maar ik heb de laatste tijd heel weinig ingelogd en gereageerd op berichten. De afgelopen week was ik wel echt off-line en dit bleek nu juist een feestelijke week te zijn. Hoewel.... ik heb nog niet veel gebak langs zien komen
_________________________________________ Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...
Targa Floriaan schreef:
marino schreef:
Ik ben ook heel tevreden met mijn huidige levensstandaard, maar wat bedoel jij met de rest?
Ach, als je maar gezond bent. De buikgriep van zoonlief bleek vandaag een geperforeerde blinde darm. Vanochtend met spoed geopereerd, gaat nu weer beter. Was even schrikken, maar ging gelukkig zo snel dat we daar eigenlijk geen tijd voor hadden.
Je zoon (en jullie ook) veel sterkte met het herstel toegewenst, wil er niet aan denken wat er gebeurd had kunnen zijn als jullie nog langer gewacht hadden.
Gezondheid gaat voor alles. Geld maakt wel gelukkig, maar je kan er echt niet alles mee kopen. Gezondheid is een van die dingen.
11 jan 2013 17:43
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Targa Floriaan, veel sterkte met je zoon.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
11 jan 2013 20:52
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Sterkte, TF en zoon
Moet vannacht werken,,,, iemand nog een baco over
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
11 jan 2013 21:14
racebeus
Ex 944 en ex 968
Achterhoek
Nou, vooruit dan maar...
_________________________________________ ieder zijn meug!
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot], W3C [Validator]
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum