Auteur |
Bericht |
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Re: Heintje Davids...
Iets met woord en daad,hulde
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
10 jan 2013 19:01 |
|
|
roondejong
Intermeccanica 356 Speedster,
Formule Vee,
VW 1302 S Karmann Cabrio
#PF 613#
|
Horn, Voorwaarde is wel dat de PF Bounty hunt Trophee niet verkocht mag worden en dat je hem alleen mag overdragen aan een PF forumlid die een daad van verdienste heeft verricht. E.e.a. natuurlijk als kettingbeding geregeld.
|
10 jan 2013 19:11 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Horn superactie. Crisis opgelost
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
10 jan 2013 19:32 |
|
|
horn
PF #57
|
@ roondejong: pb me je adres maar, dan kom ik deze trophy snel halen. is idd om de hoek. dank Marino/Andre/Roon/JanA, moest even de nieuwe bezem testen. Hij werkt. En goed ook... Oja, crisis zit tussen je oren...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 jan 2013 19:34 |
|
|
bully
|
maar wie was de troll?...............
|
10 jan 2013 19:37 |
|
|
horn
PF #57
|
kan me niet voorstellen dat VM020 een alterego is van een PF'er. Hoogstens iemand uit het verleden die wil narren. Nou ja, daar heeft hij dan 2 jaar de tijd voor gehad.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 jan 2013 19:41 |
|
|
André
|
FO,ECT,......
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
10 jan 2013 20:46 |
|
|
horn
PF #57
|
ach, zo ken ik er nog wel een paar...
|
10 jan 2013 20:56 |
|
|
Frits77
986 S040
|
Heeft een paar dagen geduurd, maar nu hebben we de echte reden van de come back. good job! En nu weer gewoon meelezen, reageren en overal afblijven
|
10 jan 2013 23:00 |
|
|
roondejong
Formule Vee,
VW 1302 S Karmann Cabrio
#PF 613#
|
ff een crappy ifeun pic van de PF Bounty Hunt Throphee ... Gaat als eerste naar Horn voor zijn bijzondere verdienste ons van VM 020 te verlossen. Een 3d impact bumper 911 in glas. Kan en mag alleen doorgegeven worden aan PF-ers die zich verdienstelijk hebben gemaakt voor het PF in de ogen van degene die hem op dat moment in zijn bezit heeft. Hulde Horn!
|
11 jan 2013 17:50 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
Holy crap. Mooi gedaan Harald. Ook een mooie voorzet toch ?
|
11 jan 2013 20:41 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Solliciteer jij ergens naar, Leo
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
11 jan 2013 20:43 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
.. Roon
|
11 jan 2013 20:49 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Gaaf ding .... (nog leuke pandjes in Maartensdijk te koop? )
|
12 jan 2013 0:06 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
12 jan 2013 0:21 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Idd, vind ik eigenlijk ook wel een spijtige zak
|
12 jan 2013 0:26 |
|
|
bully
|
|
12 jan 2013 0:33 |
|
|
roondejong
Formule Vee,
VW 1302 S Karmann Cabrio
#PF 613#
|
Kaartje was ff bedoeld om de grootte aan te geven ....... maar als je een boerderijtje in groot Utrecht of de Betuwe zoekt kan bellen natuurlijk nooit geen kwaad. @ Delnoy: die trophee laat ik aan anderen over ... ik kreeg er echt wel een beetje pijn in mijn hoofd van die VM. Vondt het daarom ineens ook niet zo grappig meer. Ik krijg dat snel als de discussie respectloos en ongenuanceerd wordt. Vandaar mijn blijk van waardering aan de verkrijger met mogelijk symbolisch gevolg.
Laatst bijgewerkt door roondejong op 12 jan 2013 0:57, in totaal 1 keer bewerkt.
|
12 jan 2013 0:45 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
U vraagt wij draaien, en nog steeds in het bezit van een 356
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
12 jan 2013 0:53 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Moet je eerlijk zeggen dat ik het topic allang niet meer volgde op inhoud, alleen soms nog scande op reacties als er weer eens een copy & paste actie was. Soms hilarisch. Affijn, de rooie heeft het nog aardig weten vol te houden, ik had hem er eerder afgeschopt
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
12 jan 2013 1:07 |
|
|
André
|
|
12 jan 2013 9:09 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik ken er nog wel een aantal...
|
12 jan 2013 10:32 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
12 jan 2013 10:36 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
......en dan moeten we blij zijn met Heintje Davids
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
12 jan 2013 10:40 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Dat laatste heb ik ook, maar het eerste begrijp ik nooit . Zoiets doe je jezelf aan! Gewoon geen aandacht meer aan besteden. Als dat je niet lukt dan heb je een ander probleem (verslaving)
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
12 jan 2013 11:40 |
|
|