Auteur |
Bericht |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
11 jan 2013 21:54 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Heet niet zomaar ,,Ron..... cheers
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
11 jan 2013 21:58 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
11 jan 2013 22:06 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Nou - als dat Jack is ..... ... dan kijk ik nog liever naar Kelly
|
11 jan 2013 22:14 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Bedankt voor de goede wensen! Leek vanavond in ieder geval weer wat verbetering in te zitten, hij heeft in ieder geval weer iets gegeten (voor het eerst sinds een paar dagen): twee HELE mariabisquitjes Het zal nog wel even duren voor hij helemaal hersteld is. Bacootjes sla ik even af, morgen weer op tijd op voor zwemles van de jongste. Hoop dat TOTMBO een beetje slaapt in het ziekenhuis.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
11 jan 2013 22:57 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ron Brandsteder??? Ron Blaauw??? Ron Wood?? .....en nog vele anderen............HELP Floriaan, sterkte....zorgen om je kind zijn altijd de grootste zorgen.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
11 jan 2013 23:19 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Ik bied de dame van Baccardi dan liever een whisky aan!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
11 jan 2013 23:37 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
11 jan 2013 23:38 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ja Ron, ik en drank Hee Piet!!!
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
11 jan 2013 23:41 |
|
|
Delnoy
|
Nou, moet zeggen, vind Jack niet te pruimen, om een beetje in de stijl te blijven was ik op zoek naar Girl Whishy maar dan krijg je een boel belabberde resultaten. Zit momenteel te genieten van een heerlijke Clynelish en op Camp gaan wel weer een paar flesjes Glen weet nog niet wat mee. Maar Jack's en Johnny's blijven ver van mijn drankkast weg.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
12 jan 2013 0:33 |
|
|
Delnoy
|
Goeiemorgen. Straks naar een verjaardag en zoals dat hoort in Limburg, vla eten. Dus maar even een gezond ontbijtje. Smakelijk. Woops, bijna de koffie vergeten.
|
12 jan 2013 9:48 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Zie er goed uit! Wij hadden hier ook zo'n bakje met vezels en fruit, maar de melk was op
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
12 jan 2013 10:29 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Moghu, Had gehoopt op zon en kou, nu alleen nog maar kou hier. Makkelijk dat het ontbijt er al staat. Dakar eist z'n eerste slachtoffer We mogen nog meer tijd uittreken om voor hulpbehoevende familieleden te zorgen........... Ga eens bedenken wat ik vandaag ga doen. Geniet van het weekend.
|
12 jan 2013 10:35 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Hier schijnt de zon Gisteren lekker uit eten geweest in Delfshaven. Vandaag krijgen we zelf eters. Is altijd gezellig
|
12 jan 2013 10:37 |
|
|
Delnoy
|
Hier ook, prachtig weer. Vorst en zon.
|
12 jan 2013 10:40 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nou dan kom ik er aan Ewout
|
12 jan 2013 10:41 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Lichte vorst en een zonnetje. Gelukkig hebben we nog een weekje wintersport in het verschiet. Toen we nog in Oostenrijk woonden gingen we elk weekend skieën. Dat mis ik wel eens.
|
12 jan 2013 10:45 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Die Ewout heeft wel een "slecht" leven merk ik Tot vorig jaar had ik een vriend die mij ook het Porschevirus bezorgde en hij had een flat in Zwitserland, joh wat gingen wij daar graag heen Helaas helaas hij is ons ontvallen en de flat is verkocht, maar mis hem ENORM en heb veel van hem geleerd Nou wat een somber begin, lekker koud met een zonnetje en goed om efkens te toeren Maak er een mooie dag van maukers
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
12 jan 2013 12:08 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Vanavond een feest etentje met 45 familie leden in een restaurant hier in het dorp.... gaat weer gezellig worden. De kleine heeft lekker oppas... dus een avondje rust
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
12 jan 2013 18:28 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Gezien het droge koude weer, droge weg en goed zicht, een ritje van ongeveer 80 km gemaakt, was lekker!
|
12 jan 2013 18:33 |
|
|
Delnoy
|
Hier nog een, retourtje Maasbracht met de Porsche. Naar de verjaardag van overgroot oma. Lekker gebak
|
12 jan 2013 20:05 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Hier vandaag een paar koppen: De meesten van jullie hebben vanavond vast wel wat sterkers op, met de daarbij behorende verhalen. Sweet dreams!
|
12 jan 2013 23:46 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Morghu, Kan ik een keer uitslapen, ben ik alweer wakker, grr. Beetje gevroren hier en verder nog pikke donker, dus of de zon doorkomt...geen idee. Ik ga er maar eens een lekker lui dagje van maken.
|
13 jan 2013 8:07 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
http://youtu.be/j8MIAQqyg6oeen liedje om goedgezind wakker te worden.... (al zullen sommige nederlanders de tekst niet helemaal begrijpen...)
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
13 jan 2013 8:44 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Inderdaad een vrolijke start.....hug. Geen probleem met de verstaanbaarheid.
|
13 jan 2013 8:53 |
|
|