Ik twijfel nog steeds of ik het hart zwart laat spuiten....... Die centercaps zijn lelijk. Misschien kan iemand dat goud naar soeart shoppen?
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
12 jan 2013 14:21
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
Re: Immitatie BBS
Wat voor maat banden heb jij er onder liggen Steef?
Vind de BBS look ook erg mooi maar ik zou dan onder mijn rode met een zwart hart nemen en rode remklauwen..... velgen makkelijk in onderhoud/netjes te houden? Of erg snel vuil, beschadigingen oid?
_________________________________________ Het leven gaat door..
13 jan 2013 3:22
steef
Porsche 911 2003
Waterland
Conti's 225/40-18 en 265/35-18. Schoonhouden valt wel mee, maar ik heb ze gelijk in de was gezet, haal ik na elke rit even snel een doekje langs de velgen. Haal je remstof er zo weer af....dat zie je overigens wel snel op de goudkleurige velgen, maar dat kan ook een voordeel zijn....krijgt het geen kans om in te vreten!
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
13 jan 2013 10:41
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
En hieronder met een zwart hart.. zijn geen immi's maar orignele maar de combi vind ik zelf wel het meest gave
_________________________________________ Het leven gaat door..
14 jan 2013 1:04
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
super combi
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
15 jan 2013 21:13
ASW
718 Spyder
Ik vind dat goud erg mooi staan onder jouw Porsche Steef
Heb zelf met zwart hart maar heb een witte 964. Ik zou het niet veranderen gezien jouw combi met donkere auto.
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
16 jan 2013 10:55
jacobt
Civiel Technisch
Groningen
Goud vind ik ook veruit de mooitste, ook een beetje retro
_________________________________________ 997 Gt3 mk2 Kia E-niro
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum