Auteur |
Bericht |
Raymond
964 C4 Cabriolet ZwartOud Beijerland
|
Becker radio inbouwen, wat is de snelheids kabel ?
Beste Porsche berijders,
Kan iemand mij vertellen welke draad ik moet gebruiken voor de snelheid voor mijn Becker High Speed ?
Ik heb twee groene draden gevonden (1 zit bij de radio spanningsblok en de andere is een losse met aan het einde een steekstekker) de vraag is kan ik deze gebruiken en zijn deze hetzelfde ?
Ik kan nergens een verklaring vinden van de radio bedrading dus dit maakt het een beetje lastig.
Hopelijk kan iemand me helpen....
Groeten Raymond
|
25 jun 2005 22:06 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Wellicht heb je hier iets aan.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
25 jun 2005 23:57 |
|
|
Raymond
|
Dank je Eric,
Ik heb dit gezien maar zegt nog steeds niet welke draadkleur ik moet gebruiken ..
Toch bedankt voor het mee denken,,
Raymond
|
26 jun 2005 0:20 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Raymond, ik denk dat je door hier te klikken je antwoord vindt.
Succes!
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
26 jun 2005 13:55 |
|
|
Raymond
|
Allen,
vandaag weer aan het zoeken geweest en geen van beide groene draden werken, of er moet iets zijn met mijn becker.
Vreemd is wel dat in een sensor testmode mijn schermpje aangeeft dat mijn auto in zijn achteruit staat ?? Deze draad heb ik helemaal niet aangesloten en geen enkele draad is er aan gesloten.
Alles werkt nu alleen de snelheidsdraad kan ik niet vinden en/of mijn Becker moet worden gereset. Deze radion kwam werkend uit mijn andere auto dus hij is niet defect.
HELP HELP,....
|
26 jun 2005 22:12 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Misschien zo duidelijk?
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
26 jun 2005 22:57 |
|
|
Vinny
944 coupe / 968 Kobalt blauwLeusden
|
En als het echt niet wil lukken.
PB en kom eens langs.
Dan help ik je ff.
Ti's zo gedaan.
Vinny
_________________________________________ Bij het bord "u rijdt te snel" rechtsaf.
|
27 jun 2005 0:38 |
|
|
horn
PF #57
|
That's the spirit!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 jun 2005 7:03 |
|
|
Vinny
|
Moet zeggen dat vinny graag zijn tools los laat op andere P's
En als ik er dan ook nog mensen mee kan helpen..........
Hoe zit het met je speakers?
_________________________________________ Bij het bord "u rijdt te snel" rechtsaf.
|
27 jun 2005 18:56 |
|
|
Raymond
|
Heren,
heb weer effe geprobeerd te zoeken naar de rode draad, ben inmiddels de draad kwijtgeraakt....
Ik heb onder het dashboard gehangen en heb een grote kabelboom gezien en een apart kastje waar ik een witte rode, of rode witte, kabel heb gezien.
Moet ik nu in de kabelboom kijken of is het die witte rode bij het kastje, is dit mischien het relais ??
Ik heb het gevoel dat ik warm zit maar heb nog effe een paar kleine bemoedigende aanwijzingen nodig........
Met betrekking tot mijn achter speakers, heb een setje JBLutjes ingebouwd en geluid is iets beter maar zal nooit wat worden volgens mij formaat is gewoon te klein om echt geluid eruit te halen. Ik kan het niet over mijn hart halen om de gaten groter te maken dus ik leer er wel mee leven.
|
27 jun 2005 20:00 |
|
|
Vinny
|
Zo als ik al zei een ritje leusden is mischien handig.
|
27 jun 2005 20:02 |
|
|
Raymond
|
Vinny,
Ik ga vanavond nog 1 poging doen. Ik mijn gouden 964 Bijbel opengeslagen en heb gevonden dat het kastje waar ik het over had inderdaad het relais is voor de spoiler, verder gaf de 964 Bijbel aan dat in de 964 vanaf bouwjaar 1991 daar dit relais zit. Dus het moet de wit rode draad zijn die ik gezien heb...
Dus ik ga verder met mijn onderzoek, Leusden is voor mij niet echt naast de deur maar waardeer je aanbod. Uiteraard is een ritje naar Leusden wel te overzien dus als het echt niet lukt meld ik me wel even hoe we did kunnen organiseren.
Groet,
Raymond
|
28 jun 2005 13:54 |
|
|
Vinny
|
Pak de draad waar van je denkt dat die het moet zijn.
Start de auto
laat hem heel langzaam rollen in eerste versnelling.
Alsje dan een pulsje meet is het de goede.
Hoe harder de auto rolt hoe meer pulsjes op een gegeven moment een vaste spanning.
Ik hoor het wel.
|
28 jun 2005 19:29 |
|
|
Raymond
|
Ik kom net uit mijn auto gekropen en kan mededelen "Mission Completed" !!
Het was inderdaad die wit/rode draad. Dus alles werkt !!
Het enige wat ik dus nog steeds niet weet wat de twee groene dikke draden zijn....dus als iemand een idee heeft laat het even weten.
Dus wederom een dikke plus voor deze site voor de steun en advies.
Groet,
Raymond
|
28 jun 2005 20:12 |
|
|
Vinny
|
Kijk daar doen we het weer voor.
|
29 jun 2005 0:24 |
|
|
Henk
PF # 136
|
dat zeg ik......
|
29 jun 2005 11:59 |
|
|