Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 22:13

Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Pannenkoeken voor Tessa zondag 24 februari 2013 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Lada
Helemaal in het zuiden.
Bericht Pannenkoeken voor Tessa zondag 24 februari 2013
Freinetschool de Step, Salviastraat 7, 3580 Beringen.

Mocht je in de buurt zijn, wip even binnen. Ik ga, kids zijn dol op pannenkoeken en is voor een goed doel.

Op 6 augustus kwam er een piepklein mensje ter wereld: Tessa. Ze was amper zwaarder dan een pakje suiker, maar keek al heel dapper uit haar oogjes! Ze groeide als kool, en mocht 6 weken later naar huis.

Thuis is ze amper 4 weekjes geweest. Toen werd duidelijk dat er iets mis was... De hel barstte los...
Tessa had een stofwisselingsziekte. Ze vocht. En ze vocht hard. Maar het was een vies beest om tegen te vechten. Haalt ze december nog? Haalt ze de sint? Uiteindelijk is ze nog bij mama en papa gebleven tot na Kerst, en zelfs tot nieuwjaar.

Op nieuwjaarsnacht, rond 1:30, terwijl buiten het vuurwerk nog afknalde, gleed ze stilletjes weg in mama's en papa's armen.
Wat nu achterblijft is een grote leegte, immens verdriet, en een financiƫle kater...

Aan de leegte en het verdriet kunnen we niet veel doen, maar die financiƫle kater kunnen we samen iets lichter maken.
Daarom, mensen: kom pannenkoeken eten! De opbrengst gaat integraal naar de ouders van Tessa om de rekeningen te betalen.

Laatst bijgewerkt door Delnoy op 17 jan 2013 20:58, in totaal 1 keer bewerkt.

17 jan 2013 2:44
Profiel
Omg. Amsterdam
Bericht Re: Pannenkoeken voor Tessa
:thumleft: triest verhaal maar een goede gedacht bij het idee... alleen voor ons iets te ver weg helaas. :(

17 jan 2013 2:52
Profiel
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Een drama voor ouders.
Je vecht voor je kind ongeacht de kosten. Als je het dan alsnog verliest is het extra zwaar als er ook nog een rekening komt...
Sterkte en hoop op een goede opkomst.

17 jan 2013 7:49
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
Ex Porsche 911 ex. 944 2.7 Bollenstreek
een vreselijk verhaal dit maar wel een beetje vreemd. Nader onderzoek vertelde dat dit om een Belgische school gaat. Bij ons in Nederland zijn kinderen gelukkig goed verzekerd tegen ziekte kosten. En ik spreek uit eigen ervaring helaas.

Maar wanneer is dit? Ik zie nergens een datum staan. Of kijk ik er langs. Op de site van de school staat hier niets over.

17 jan 2013 20:26
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Bericht Re: Pannenkoeken voor Tessa zondag 24 februari 2013
zondag 24 februari 2013.

17 jan 2013 20:58
Profiel
PorscheForum Rakker
997 4s schiefergrau omgeving Eindhoven
Bericht Re: Pannenkoeken voor Tessa zondag 24 februari 2013
Wat een verhaal... Krijg er kippenvel van met zelf 2 kleine koters... Als ik in de buurt ben wip ik binnen...

17 jan 2013 21:20
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 6 berichten ]