T,Ja kan Friezen of ut kan Dooien, hahaha,volgens mij zijn ze buiten Friesland er altijd meer mee bezig als in Friesland zelf,als het begint te vriezen ,dan kun je er op wachten dat het journaal er over begint,wel grapp ig
_________________________________________ live, is what you made of it ! ! !
17 jan 2013 11:22
Cazzo Super Veloce
993 4S
Re: He bah, winter...
2000 gtv schreef:
Cazzo Super Veloce schreef:
Helemaal mee eens, vorig jaar de hele winter op semi-slicks gereden met mn V70, lache in de sneeuw
Lijkt me weinig aan met nul grip.
Met n D5 genoeg druk op de voorwielen
_________________________________________ GREEN IS GOOD
Helemaal mee eens, vorig jaar de hele winter op semi-slicks gereden met mn V70, lache in de sneeuw
Lijkt me weinig aan met nul grip.
Je moet wel een beetje gevoel voor humor hebben natuurlijk....
17 jan 2013 17:49
w.w.doet.
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
in de winter winterbanden, in de zomer zomerbanden, en welke banden in de herfst en lente regenbanden??? het beste is voor elk weertype een andere band of je past gewoon je rijstijl aan kan je met 1soort band het hele jaar door rijden
_________________________________________ Geen andere keus dan een ster op de neus. 200D rules, Immer volle pulle.
18 jan 2013 10:40
horn
PF #57
winterbanden werken het beste onder de 7 graden celcius. daarboven slijten ze harder en brengen ze minder dan zomerbanden. gooi mijn winterbanden eronder in de eerste helft van oktober en mijn zomerbanden in eerste helft van maart.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
18 jan 2013 10:43
Pacoloco
geven winterbanden boven de 7 graden minder grip dan zomerbanden of slijten ze alleen harder?
Het rubber van een (nieuwe) winterband is zachter - en heeft daardoor meer grip - en meer slijtage.
18 jan 2013 13:27
Aircooler
Zie hier een hoop onzin de revue passeren. Winterbanden heten winterbanden tot 4/5 mm. Daaronder zijn het ordinaire banden en kun je ze gewoon oprijden tot het wettelijke minimum. Het hele jaar door dus. En let wel: veiligheid zit niet in banden maar in het hoofd.
18 jan 2013 13:29
sunnyfunny
onder 4 mm zijn winterbanden niet meer effectief, maar dan zijn het nog geen zomerbanden geworden....
_________________________________________ Life's to short not to live it up a little!
18 jan 2013 14:15
Aircooler
sunnyfunny schreef:
onder 4 mm zijn winterbanden niet meer effectief, maar dan zijn het nog geen zomerbanden geworden....
Winterbanden, zomerbanden, wat dondert het. Zolang er maar met gezondverstandbanden gereden wordt. Ik begrijp het wel: in een P gaat het verstand waarschijnlijk vaak op 0........ Tijd voor een intelligentie sensor in de P;-)
18 jan 2013 14:37
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
sunnyfunny schreef:
... inderdaad - dan is het een prima setje om mee te gaan driften
18 jan 2013 15:33
Pacoloco
en daarna kun je er het cuircuit mee op, slicks FTW
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Rij dagelijks naar mijn werk, enkel op staal, zonder banden. Zeer stabiele wegligging (maar bedrijfszekerheid in de winter niet 100%)
Voor in het weekend: Passat 4wd op zomerbanden, Porsche op zomerbanden, Polootje op winterbanden. Merk verschil wel. Polo heeft meer grip (ook bij remmen)
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
18 jan 2013 16:27
Subdriver
Curaçao
Aircooler schreef:
Tijd voor een intelligentie sensor in de P;-)
Als ze dat doen dan rijdt er geen enkele Porsche meer Porsche is emotie. Zodra je je verstand gaat gebruiken koop je geen Porsche meer.
18 jan 2013 18:12
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Wat nou, bah, winter. Lekker man. Beestje sturen door het besneeuwde landschap. Heerlijk.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
18 jan 2013 18:22
bully
En lekker de gang erin
18 jan 2013 18:42
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Schnitzel in het vooruitzicht Bully
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
komt het nou echt omdat je de hele week op de weg tegen jezelf aan het oh'en bent dat je hier zulke BS uitslaat?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
18 jan 2013 22:28
Alfred996MKII
997.1 S Coupé,
ex 996 MKII
@horn
Zo zie je maar weer er zijn meer PFers met BS berichten. Wie de schoen past.....
_________________________________________ De precisie 911
18 jan 2013 23:49
Aircooler
horn schreef:
gisterenochtend in amsterdam een mevrouw in een gloednieuwe 911 die het bruggetje op de Prinsengracht niet over kwam... achterwielaandrijving.... en alleen maar vol gassen... eerst zei ik dat ze het eens achteruit moest proberen... "is de auto van mijn man, ik durf er uberhaupt eigenlijk al niet in te rijden." toen hebben we haar met een man of 4 het bruggetje maar op geduwd. Benieuwd of ze de stad nog uitgekomen is....
Stoer hoor, moderatortje. je was een hele bink zeker?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], W3C [Validator]
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum