_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
18 jan 2013 10:18
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
niet getreurd Rob, ik ben er ook maar kom wel van de andere kant. Als jij nu even doorrijdt naar Apeldoorn kunnen we samen oprijden. (ben je niet zo alleen)
_________________________________________ Picasa album
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
18 jan 2013 10:41
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 Targa
Zojuist de Porsche opgehaald, wij komen vanavond alsnog naar het Lieshoutse. Wel maar met 3 personen, de DD is met het baasje op stap. Ik had Peter al geschreven dat de P nog wel op zijn brede zomersloffen staat, dus dat er een kans is dat wij heeeeelll rustig jullie kan op komen. Hoewel, op de heenweg verwacht ik weinig problemen, het zal eerder opgevroren zijn wanneer wij weer huiswaarts gaan.
Tot vanavond!
_________________________________________ Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...
Woeps, mag me wel eens gaan omkleden anders kom ik nog te laat. Tot zo.
18 jan 2013 19:30
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
Hier zijn wij ook weer veilig thuis gekomen. De zomerbandjes hebben zich prima gedragen. Mijn dank is ook groot aan de heren en dames van het strooizout
Het was een zeer gezellige avond, weer een aantal nieuwe gezichten gezien en met leuke (nieuwe en oude bekende) mensen gesproken. Peter en Richard, dank voor de organisatie Ik heb weer een overgelukkig ventje. Die ik nu samen met zijn broer snel op bed ga leggen. Kleine oogjes, maar niet toe willen geven aan de slaap
_________________________________________ Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...
Dames en heren, super bedankt voor een zeer geslaagde avond. Was top geregeld en ontzettend gezellig. 50/50 v.w.b. bekenden maar inmiddels met de meesten wel kennis gemaakt en een gezellig babbeltje gemaakt.
Goh, wist niet dat ik al zoveel FB vrienden had die ik nog nooit IRL ontmoet had Leuk jullie nu ook eens in het echt te ontmoeten
En voor de organisatie, Peter, Richard. Top mannen. Reuze gezellig.
PS. Dit was overigens het filmpje waar ik het vanavond over had.
Ik ben zelf heelhuids thuisgekomen maar heb helaas tegen half twaalf een ongeval gehad. Ik was net Veghel voorbij en reed op een 80km weg toen een jongedame mij over het hoofd zag en plots de weg op reed. Gelukkig op dat moment geen tegenliggers zodat ik er nog enigszins omheen kon sturen en relatief licht van de zijkant geraakt werd ipv er met 80km/h op te klappen. Jaguar is weggesleept en was volgens mij behoorlijk ontwricht. Politie kwam nog, dame bekende schuld aan de agenten maar ik vrees dat de auto total loss is. Ben dus met de taxi naar huis gekomen. Morgen zien we wel verder. Vervelend einde van een leuke avond. Ik realiseer me dat het een stuk slechter had kunnen aflopen en gelukkig was er alleen blikschade.
Ik ben blij dat het alleen blikschade is en dat je niks mankeert. Had i.d.d. heel anders kunnen eindigen. Zuur zeg na zo'n leuke avond.
Rot voor je man, desalniettemin, ik vond het leuk om vanavond even persoonlijk je hand te kunnen schudden. Vervelend dat het zo voor je moest eindigen.
Succes met de afwikkeling en ik ben blij dat je zelf niks hebt.
Hartelijk dank voor de organisatie van deze avond. Goed verzorgd met lekkere hapjes! Nog steeds een mooie locatie in het Lieshout. Leuk om nieuwe mensen gesproken te hebben. Lang niet allemaal maar stukjes bij beetjes leer je forumnamen kennen.
Wel vermakelijk om te zien dat lang de enige Porsche(op zomerbanden) die er stond van een dame was ( Lionhunter) en al die stoere mannen met hun DD met winterbanden kwamen. Top Lionhunter! Volgens mij is alleen Rob Delnoy met ook zijn Porsche gearriveerd. (er was dus maar 1 stoere vent)
@Ewout Balen van de schade maar gelukkig mankeer je zelf niets. Verzekering haar werk laten doen. Succes met de afwikkeling.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
19 jan 2013 7:47
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTS
@Ewout Ik zag de auto's op een zijweg staan met knipperende alarmlichten en volgens mij stond er een derde bij. Niet realiserend dat jij dat was succes met afhandeling schade!!
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
19 jan 2013 10:29
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
Ik ben zelf heelhuids thuisgekomen maar heb helaas tegen half twaalf een ongeval gehad. Ik was net Veghel voorbij en reed op een 80km weg toen een jongedame mij over het hoofd zag en plots de weg op reed. Gelukkig op dat moment geen tegenliggers zodat ik er nog enigszins omheen kon sturen en relatief licht van de zijkant geraakt werd ipv er met 80km/h op te klappen. Jaguar is weggesleept en was volgens mij behoorlijk ontwricht. Politie kwam nog, dame bekende schuld aan de agenten maar ik vrees dat de auto total loss is. Ben dus met de taxi naar huis gekomen. Morgen zien we wel verder. Vervelend einde van een leuke avond. Ik realiseer me dat het een stuk slechter had kunnen aflopen en gelukkig was er alleen blikschade.
Ik vroeg mij al af wie deze stijlvolle Jag reed erg jammer Hopelijk repareren ze hem/haar of komt er een vergelijkbare terug.
_________________________________________ Nie janken.
Peter, Richard en alle anderen bedankt voor de leuke avond. En dit keer kwam ik eindelijk niet alleen door de deur. Ellen vond het ook erg leuk. Is gelukkig ook gek van auto's dus dat zit wel goed! We moesten eerder weg i.v.m de oppas voor de kleine van Ellen!!
Ewout, Wat naar te lezen joh, dat is echt balen. Hopelijk valt het nog een beetje mee. Sterkte kerel
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum