Auteur |
Bericht |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Re: Het veldwerk gaat beginnen!
Nice Veel plezier toegewenst met je aanwinst. Enne, foto's enzo. Zijn we gek op hier. Beter nog, begin maar met inschrijven voor de komende meetings
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
19 jan 2013 3:50 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
He jammer. Gefeliciteerd Misschien rij ik wel even naar PCL om het handtekening zetten IRL te aanschouwen..., ook niet ver. Kan ik met een kopje koffie in de hand je nieuwe aanwinst bekijken. Zal er niet op knoeien. Probeer ik.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
19 jan 2013 8:34 |
|
|
horn
PF #57
|
plus erg lekkere koffie in Leusden Is het die olijfgroene? gefeliciteerd met je aankoop!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 jan 2013 9:38 |
|
|
Harley
|
Moet ik je even langshalen Gaan we samen een bakkie doen.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
19 jan 2013 9:50 |
|
|
nine-one-one
Alphen aan den Rijn
|
Het is de zwarte met de olijfgroene gloed inderdaad! Foto's staan ook nog niet online dus kan daarom nog niet plaatsen maar zal er vanmiddag een aantal schieten. Ik ben rond 13:00 bij PCL en iedereen is uiteraard welkom
|
19 jan 2013 9:58 |
|
|
Harley
|
Toch maar even gaan kijken. Op zich wel een flinke autosupermarkt. Ontzettend grote voorraad, waaronder ook Ferrari's, Bentley's. Aangezien nine-one-one al voorzien is de resultaten gepost in het Koopjestopic
|
19 jan 2013 16:58 |
|
|
Bas Rutten
997 4s schiefergrau omgeving Eindhoven
|
Van harte nu wachten tot je met een grote glimlach achter het stuur kan kruipen enjoy!
_________________________________________ Life is short.... live it!
|
19 jan 2013 17:51 |
|
|
de911gek
|
Strakke 997! Geluk ermee!
_________________________________________ Once a 911 always a 911...
|
19 jan 2013 18:23 |
|
|
nine-one-one
Alphen aan den Rijn
|
Gisteren de koop afgerond en nu 2 à 3 weken geduld... vast een eerste foto en na aflevering zal ik er wat meer plaatsen.
|
20 jan 2013 9:31 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Dik blik En nu rap aanmelden voor de leuke ritten
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
20 jan 2013 9:37 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Gefeliciteerd, en welcome to the club!
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
20 jan 2013 11:12 |
|
|
de911gek
|
..dat worden 3 lange weken.. veel sterkte
_________________________________________ Once a 911 always a 911...
|
20 jan 2013 11:31 |
|
|
Bas Rutten
997 4s schiefergrau omgeving Eindhoven
|
Hele mooie wagen! Mooie velgen ook! Geniet ervan.... Die 3 weken zijn zo voorbij. Het vraagt je af wat ze in die weken allemaal doen?!?
_________________________________________ Life is short.... live it!
|
20 jan 2013 12:32 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Mooie auto met een mooie kleurencombinatie! Dat het drie weken duurt, zal ook te maken hebben met de drukte in de werkplaats. Nu kunnen ze op openstaande uren de auto nalopen en hij zal moeten voldoen aan de Porsche Approved norm.
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
20 jan 2013 12:53 |
|
|
bully
|
Gefeliciteerd, mooie bak toch nog een vlotte zoektocht geweest, hou daar wel van, knopen doorhakkers
|
20 jan 2013 13:17 |
|
|
SjorsPorsche
1974 Carrera RS 3.0 tributeOud-Verlaat aan de Rotte!
|
proficiat met de aankoop, veel plezier ermee.
_________________________________________ Besmet met het Flat Six virus
|
20 jan 2013 13:51 |
|
|
nine-one-one
Alphen aan den Rijn
|
Gisteren dan eindelijk m'n Porsche gehaald... wat een feest om in te rijden! In de middag maar netjes weg gezet want toen nodigde het weer niet meer enorm uit. Vanochtend vroeg wel snel gekeken of hij er nog stond! Overigens alles helemaal top aan de auto, behalve... de Bose installatie. Ik had hier meer van verwacht. Erg boemerig en krijg het met diverse instellingen niet goed. De speaker rechts achter doet het ook niet dus misschien is er meer mis. Dat wordt weer een ritje Leusden. Nu eerst maar op het echt mooie (en vooral droge) weer wachten en genieten van het rijden.
|
10 feb 2013 10:16 |
|
|
Glas_911
nu 996 MK2 C2, ex 2.7 Boxster & 2.5 BoxsterLeeuwarden
|
Mijn vader heeft een audi 2011 met bang en olufsen instalstie met super fijn geluid. Mijn 996 mk2 bose hifi instalatie klinkt niet beter maar ook absoluut niet minder. Dus je zou denken dat dat in de jaren nog beter moet zijn geworden en de bang en olufsen heeft ingehaald.
Wel een hele cleane auto!
_________________________________________ Windows Down, Downshift and.... Enjoy the Music
|
10 feb 2013 10:24 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Nogmaals gefeliciteerd!! Mooie auto en leuke kleur combi
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
10 feb 2013 10:39 |
|
|
Harley
|
Mooi, Turbo wielen staan 'm goed.
|
10 feb 2013 10:44 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Heb ook mijn nieuwe aanwinst in Leusden gekocht Zag ook het fikse aanbod en wat ik al verwachte de prijzen ook wat marktconform De grens over gaan voor een GT3 was dan ook niet nodig en dat zal ook wel voor de andere type's gelden Kreeg je de mooie hoes erbij Oja natuurlijk van harte met je mooie aanwinst, veel veilige km's
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
10 feb 2013 11:19 |
|
|
jurriec
Ex: 996 TT MK2 Cabrio, Ex: 996C2 Cabrio. Now: Donkervoort D8 180/R Cup versionBrabant
|
gefeliciteerd, mooie P.
dat van die speaker en sound begrijp ik dan weer niet. auto krijgt toch een check. jammer van leusden.
gr J
|
10 feb 2013 12:12 |
|
|
nine-one-one
Alphen aan den Rijn
|
|
10 feb 2013 13:20 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Maar wel de leuke pepermuntjes met dito doosjes en de flesjes water neem ik aan "Erick" was in de 64 site wat negatief over Leusden, kom daar al vele jaren met plezier en vind ze zeker klantvriendelijk
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
10 feb 2013 13:25 |
|
|