Auteur |
Bericht |
w.w.doet.
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.Immer volle pulle
|
1 op de kentekenplaat
wat zijn de voor en nadelen, mits en maren enz van een kleine 1 op de kentekenplaat ?
mvg wilco
_________________________________________ Geen andere keus dan een ster op de neus. 200D rules, Immer volle pulle.
|
21 jan 2013 15:28 |
|
|
Heinz
911 T Targa 1970
|
Re: 1 op de kentekenplaat
Dat als iemand met jou oude verloren of gestolen plaat geflitst wordt jij kan aantonen dat jij het niet was.
|
21 jan 2013 15:36 |
|
|
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
Ik zou de perfecte Porsche met een 1-tje op de plaat niet laten staan, maar het zou wel een factor vormen in de besluitvorming. Gek genoeg. Want in plaats van het feit dat de auto ooit gestolen is geweest en de platen zijn vervalst, kan het ook slechts zo zijn dat er een plaat is afgewaaid, als reden dat je "kopieën" hebt moeten laten monteren...
_________________________________________ Take the long way home....
|
21 jan 2013 15:49 |
|
|
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
Geestelijke afwijking misschien, maar ik vind het vooral erg lelijk staan... Zeker als deze kleine cijfertjes weleens richting de '3' of '4' gaan op een kentekenplaat... Het is natuurlijk meer noodzaak dan een wens...
|
21 jan 2013 15:54 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Er zit inderdaad veel negatieve emotie rond die 1-tjes en vervolgnummers daarop.
Ik ben een keer in Denemarken of Duitsland de achterplaat verloren, losgerammeld op hoge snelheid. Alleen om die reden heb ik nu dus zo'n eentje. Heeft dus helemaal niets met diefstal of schade te maken, maar leuk vind helemaal niet.
Bijna had ik een 2-tje gehad nadat ik na een bezoek aan Renntech even voluit langs de windmolens in de polder reed. Weer achterplaat verloren, weer losgerammeld. Ik ben toen teruggereden en heb de plaat teruggevonden op de vluchtstrook...minderdaad precies daar waar ik even voluit had gereden. Hij zit nu vast met 2 popnagels.
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
Laatst bijgewerkt door lindemans op 21 jan 2013 16:14, in totaal 1 keer bewerkt.
|
21 jan 2013 16:13 |
|
|
de911gek
|
Vanwaar je vraag Wilco... overweeg je een P te kopen met zo'n 1tje op de kentekenplaat?
_________________________________________ Once a 911 always a 911...
|
21 jan 2013 16:14 |
|
|
Lambiek
ex 964 C2 Coupé 1992
Unischwarz/zwart leer/sperdiff.Twente
|
ik zou voor een 9 gaan dan tel je pas echt mee
_________________________________________ Since the internet, nothing is as it used to be. Nice to know the 911 is the exception. 4-6-13 in Porsche Museum
|
21 jan 2013 17:31 |
|
|
horn
PF #57
|
een 1 op de kentekenplaat... de volgende reden om een auto niet te kopen ik zou het niet doen!!!! dag originaliteitswaarde
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 jan 2013 21:00 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Groot voordeel is dat, indien je originele platen gestolen zijn, de politie de boete niet naar jou stuurt als je met 272 km/h over de A2 gaat!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
21 jan 2013 21:02 |
|
|
w.w.doet.
|
bedank voor de meeste serieuze antwoorden op een paar na dan, ik neem het mee in de afweging, ben van het weekend bij 3 porsches wezen kijken en 1 er van had een 1 op het kenteken vandaar........
_________________________________________ Geen andere keus dan een ster op de neus. 200D rules, Immer volle pulle.
|
22 jan 2013 9:13 |
|
|
Pacoloco
|
als je je kentekenpapieren kwijt raakt, beschadigd zijn of gedeeltelijk onleesbaar zijn krijg je ook een nummertje.
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
22 jan 2013 9:52 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Denk dat de kans op een elf steden tocht aanzienlijk groter is dan dat jij een Porsche gaat kopen Wilco
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
22 jan 2013 9:57 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Beetje respect voor de jongen: hij heeft er al een en is op zoek naar NOG een Porsche hoor !
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
22 jan 2013 10:14 |
|
|
Delnoy
|
Vandaar ook de
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
22 jan 2013 10:15 |
|
|
w.w.doet.
|
je bedoeld dat ik geen 2de porsche koop delnoy, heb al een 3.2 van 86 een hele mooie (vind ik) ben kieskeurig maar de 2de porsche komt er wel heb geen haast heb er al 1 vandaar ja en op 1 van mijn weinige vrije zaterdagen rijd ik voor mijn lol het halve land door om 3 porsches op 1 dag te bekijken
bedankt lindemans jij weet hoe de vork in de steel zit........
mvg wilco
|
22 jan 2013 10:19 |
|
|
Delnoy
|
Mogen wij die 3.2 van je hier ook eens bewonderen?
|
22 jan 2013 10:25 |
|
|
w.w.doet.
|
ik weet niet hoe dat moet foto s plaatsen, hij heeft wel hier op het forum gestaan toen ik hem net gekocht had bij W&O, white gold met zwart interieur 25000km geleden motorrevisie gehad bij renntech rek 11k aanwezig auto is nieuw gespoten zit werkrlijk geen krasje of iets op
|
22 jan 2013 10:34 |
|
|
Delnoy
|
|
22 jan 2013 10:52 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
Als je nu een 2 of een 3 op je kenteken hebt, dan zie je het verschil tussen beiden bijna niet toch? Stel je hebt een 2, 'verliest je platen', haalt platen met een drie. Later 'vind' je de platen met de 2 weer en ga je daar mee rijden (of in ieder geval aan de achterzijde) en je bedenkt een slap excuus voor als je ooit wordt aangehouden (ik heb de auto zo gekocht...) Kun je dan boetevrij rijden???
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
22 jan 2013 10:56 |
|
|
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
Ssstt..!
_________________________________________ Take the long way home....
|
22 jan 2013 11:13 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Rob ik deze ook al te koop zien staan.... dacht ook al Die durft wel met die prijs Maar ja het is wat een gek er voor geeft. Over het 1'tje... mijn vader heeft ook een 1'tje op zijn caddy.. onderweg op de A12 een tak in het donker geraakt, op plaats van bestemming bleek plaat weg, bumper gescheurd, en linker rooster weg. Naar de garage, nieuwe platen laten maken/bestellen en kreeg ook een 1'tje. Dus niets gestolen oid., zou mezelf er niet zo druk om maken, als de papieren ed. kloppen.
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
22 jan 2013 11:15 |
|
|
horn
PF #57
|
dat krijg je zo als je in je zoektopic ineens al je posts verwijdert.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
22 jan 2013 11:20 |
|
|
w.w.doet.
|
nee dat was voor dat ik alles had verwijderd, dat was de reden alleen maar negatiefe commetaar anders vertel mij eens hoe kan ik me weer afmelden op dit forum zodat w.w.doet. niet meer bestaat op het forum ik dacht dat we hier waren om elkaar te helpen en zo en als je dat niet wil heel gemakkelijk geen commetaar geven lijkt mij mvg wilco
|
22 jan 2013 13:25 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Waarom zo moeilijk? Gewoon blijven als het je bevalt of vertrekken als dat niet (meer) is. Niemand die je verplicht om te blijven posten of zelfs lezen.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
22 jan 2013 13:37 |
|
|
w.w.doet.
|
andere doen moeilijk over mijn vragen, ik doe niet moeilijk( ja over de aankoop van een porsche)
mvg wilco
|
22 jan 2013 13:56 |
|
|