Auteur |
Bericht |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: 1 op de kentekenplaat
Wie kaatst kan de bal verwachten.
Als je op een forum vragen stelt krijg je niet alleen de gewenste antwoorden. Dat is hier niet anders. Trek het je niet persoonlijk aan, doe (n)iets met de antwoorden waar je wel wat mee kunt en draag zelf bij indien je dat kunt. Zo houden we het hier gezellig. Geplaatste berichten uit rancune verwijderen is kinderachtig.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
22 jan 2013 14:09 |
|
|
w.w.doet.
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.Immer volle pulle
|
helemaal mee eens eric4c laten we het gezellig houden hier en elkaar met behandelen , maar daar schort het nogal eens aan ........
_________________________________________ Geen andere keus dan een ster op de neus. 200D rules, Immer volle pulle.
|
22 jan 2013 14:24 |
|
|
bully
|
Kom kom Wilco niet zo zwaar aan tillen. Geintje op z'n tijd moet kunnen En we proberen je toch weer iedere keer te helpen
|
22 jan 2013 14:34 |
|
|
w.w.doet.
|
klopt bully, en ik ben een twijfelaar en pietlut
_________________________________________ Geen andere keus dan een ster op de neus. 200D rules, Immer volle pulle.
|
22 jan 2013 14:41 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
ai da's een gevaarlijke combinatie....
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
22 jan 2013 14:50 |
|
|
bully
|
Geeft niets hoor Wel lastig met stappen met mannen onder elkaar
|
22 jan 2013 15:36 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
22 jan 2013 21:57 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
49.500,- Euro 131 Dkm
|
22 jan 2013 22:09 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
FF back OT, je kunt dat 1tje er toch gewoon afpoetsen, dan zie je het bijna niet meer. Denk niet dat de politie zich daar druk om maakt.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
22 jan 2013 22:25 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
.. volgens mij is dat fraude - omdat flitsers en andere controles dan (ook) het extra cijfer niet meer zien Alhoewel - de duplicaat code van de papieren (tegenwoordig) niet meer gelijk op gaat met de duplicaat code van de plaat Volgens mij krijg je bij verloren papieren tegenwoordig wel papieren met een duplicaat code - maar hoef je niet meer je platen aan te laten passen (vervangen)
|
23 jan 2013 0:04 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Volgens geeft na vraag bij de rdw aan dat het mag Oude en blauwe platen krijgen geen 1 of ander cijfer
_________________________________________ remmen is angst
|
23 jan 2013 0:28 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Schreef ik toch, geen koopje maar wel erg mooi om te zien.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
23 jan 2013 0:33 |
|
|
w.w.doet.
|
mooie 964 maar ook mooie prijs, dan vind ik de 964 van 29.5k in goirle op autoscout24.nl mooier ongeacht de prijs......
|
23 jan 2013 8:16 |
|
|