dag allemaal, ik ben nog een starter op de porschemarkt. Dit jaar komt het er hopelijk van: een klassieke targa, maar mijn budget laat niet meer dan 15-20k toe. Via marktplaats, mobile.de en autoscout is wel een en ander te vinden, maar wellicht hier ook stille verkoop?
Zijn er wellicht ook klassieke targa-eigenaren die hun auto willen verhuren voor een dagje (bijvoorbeeld bruiloft)?
24 jan 2013 15:27
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Re: klassieke targe gezocht (koop, of anders huur)
Welkom. Wat zoek je precies? Prijstechnisch; 911 wordt lastig, 914 wellicht net, 924 moet lukken.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
24 jan 2013 16:49
anton964
997.2 4s pdk
tholen
van kessel heeft wat targa's staan.moet wel vaak nog wat aan gebeuren. voor dat geld ga je de mooiste niet vinden denk ik.
gr anton964
24 jan 2013 17:25
917
3.0 SC 1983 Coupe
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum