Auteur |
Bericht |
Renntech
Diverse Porsche'sSteenwijk
|
Re: 911 3,2 liter meer power
Als je je motor laat reviseren, zullen de koppen ook gereviseerd moeten worden, wanneer de koppen gereviseerd worden worden altijd de klepstelen ook gemeten. Wanneer deze versleten zijn moeten er andere kleppen in. Of bedoel je grotere kleppen? Moet ik jou Porsche ook even komen halen?
_________________________________________ http://www.renntech.nl
|
26 jan 2013 9:17 |
|
|
lagel
911 carrera 3.2 targa 1984hoeven
|
Re: 911 3,2 liter meer power
_________________________________________ porsche project
|
26 jan 2013 14:38 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Re: 911 3,2 liter meer power
Ik denk alleen dat dat werkt als het inlaat traject ook is aan gepast, Dus dat daar de lucht ook meer en sneller doorgaat.
Dit gaat misschien hier niet op maar ik heb ene fiat 500 ook sneller gemaakt tijdens revisie
650 cc van gemaakt Inlaat poorten vergroot en gepolijst Kleppen vergroot betere passing Klep geleiders in de inlaat poort weggeslepen zo kon er ook echt meer lucht in de moter Ik be bqng dat het inlaat traject de grotere kleppen te niet doen
_________________________________________ remmen is angst
|
26 jan 2013 15:01 |
|
|
lagel
911 carrera 3.2 targa 1984hoeven
|
Re: 911 3,2 liter meer power
Daar heb je inderdaad wel gelijk in. Maar levert het ook een merkbaar verschil op, of is het veel werk voor weinig?
_________________________________________ porsche project
|
26 jan 2013 15:59 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Re: 911 3,2 liter meer power
Een topsporter laat je ook niet ademen door een rietje, dus overleg met een specialist die je kan adviseren want anders wordt een duur geintje voor een paar pk.....tis een keten van inlaat/cilinder/uitlaat..... Hier zie je de aangepaste inlaatkanaal van mijn motor....klepgeleider is weggehaald etc....
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
26 jan 2013 16:14 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Re: 911 3,2 liter meer power
het is veel werk voor weinig maar een goede specialist zou het voor je kunnen doen en met wat anders dingen een wel merkbaar verschil maken. kosten baten zijn bij een porsche al snel zoek maar als je het leukt vind gewoon doen. ik wil ook graag een bi turbo zonder turbo vleugel, is ook gekken werk maar misschien ooit
_________________________________________ remmen is angst
|
26 jan 2013 16:48 |
|
|
lagel
911 carrera 3.2 targa 1984hoeven
|
Re: 911 3,2 liter meer power
Ja kosten baten zijn soms nog wel een punt heb ik gemerkt De cilinderkoppen ga ik niet zelf onder handen nemen. Ik ga ervan uit dat de meeste kleppen gewoon opnieuw gebruikt kunnen worden. Maar ik bekijk altijd graag alternatieven en ben graag goed voorbereid voor ik met een specialist in gesprek zou gaan @Rob: vind je de vleugel niet mooi?
_________________________________________ porsche project
|
26 jan 2013 18:54 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Re: 911 3,2 liter meer power
Op een smalle 964 niet Wel leuk beetje extra power en dat je het niet ziet
_________________________________________ remmen is angst
|
26 jan 2013 19:11 |
|
|
lagel
911 carrera 3.2 targa 1984hoeven
|
Re: 911 3,2 liter meer power
Dat is zeker haha!
_________________________________________ porsche project
|
26 jan 2013 19:34 |
|
|
BoumaK
987.1 Cayman S
ex 964 c2.
ex 911 3.2 cabrio
ex 911 3.2 CoupeNoord Holland
|
Re: 911 3,2 liter meer power
Kan ik alleen maar bevestigen nog steeds erg tevreden en zie er al naar uit als het weer voorjaar is. Tot die tijd maar even lekker toeren in de C2, ook geen straf...
_________________________________________ Wenn schon denn schon !!!
|
31 jan 2013 20:43 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Re: 911 3,2 liter meer power
Ammer dat ik dit nu pas lees, mijn machientje is in 2010 helemaal uit elkaar geweest en weer standaard opgebouwd ...
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
16 feb 2013 10:52 |
|
|