_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
22 jan 2013 7:54
THE MUD
Forumcrashtestdummy
Re: FILMPJES - het vervolg -
Jazeker
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968Club Sport
22 jan 2013 8:27
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Doet me denken aan Jan Lammers, heb hem zien komen bij Rob Slotemaker als jochie Het circuit is bijna mijn achtertuin en was er vaak en altijd was Jan er en maar rijden Eerst in de Simca's en daarna vele andere merken en weet nog goed hoe ik instructie van hem kreeg op het circuit via Pon Leusden met zijn maat Huub Rothengatter, héél erruuuuug leuk Jammer dat Rob niet meer onder ons is, een hele leuke kerel
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
Doet me denken aan Jan Lammers, heb hem zien komen bij Rob Slotemaker als jochie Het circuit is bijna mijn achtertuin en was er vaak en altijd was Jan er en maar rijden Eerst in de Simca's en daarna vele andere merken en weet nog goed hoe ik instructie van hem kreeg op het circuit via Pon Leusden met zijn maat Huub Rothengatter, héél erruuuuug leuk Jammer dat Rob niet meer onder ons is, een hele leuke kerel
Lammers: uitstekend coureur, respectabel sportman. Blijft jammer toch dat dat destijds de F1 niet lukte - het waren andere tijden - maar een prachtige loopbaan!
27 jan 2013 17:11
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
Ik weet niet of jullie deze al eens gezien hebben, maar dit zijn echt leuke filmpjes van restauraties om te volgen!! http://youtu.be/s-TR3hJCq4U
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
28 jan 2013 22:32
A-Line
LEEUWARDEN
Rene, Avondvullend programma deze restauratie. Zeker de moeite waard.
Voor iemand die een restauratie over weegt weet dan dat de profs er 1.000 Hr mee bezig zijn geweest. Voor wie zich verveeld en of niets te doen heeft, zeg maar.
29 jan 2013 20:37
Patrick D
718 Cayman GTS-4.0
993 Carrera (ex)
WRX-STi TD05-18G
@rene,
Klopt, erg leuk. Ben ondertussen bij filmpje 11 of zo
_________________________________________ Life is a carrera Am besten fährt man Porsche
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum