Auteur |
Bericht |
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Re: De Audi RS6 van de slager (update pag. 3)
Je verzekering zal nu ook wel extra beveiligingseisen gaan stellen denk ik zo maar.
|
01 feb 2013 10:47 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Dat klopt, maar aangezien dat niet gebeurt zou ik hem in de garage zetten.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
01 feb 2013 11:55 |
|
|
Subdriver
Curaçao
|
http://www.youtube.com/watch?v=Jcxg_QuHyYEen eigenlijk zou ik er liever een AK47 aanhangen!
|
01 feb 2013 13:16 |
|
|
De slager
|
Als ze hem willen hebben nemen ze hem toch wel mee...en in mijn garage staat de zomerauto te overwinteren Het slag volk dat deze auto`s jat deinzen er doorgaans ook niet voor terug om in te breken en een gun op je kop te zetten als ze de sleutels niet kunnen vinden En als ik er mee op pad ga kan ik er ook niet constant op letten als ie geparkeerd staat
_________________________________________ Kiss French, Wear Italian, Drive German :-)
|
01 feb 2013 13:49 |
|
|
horn
PF #57
|
sleutels gewoon aan het haakje bij de keukendeur. Laat ze die auto lekker meenemen als het alternatief is dat ze 'at gunpoint' je sleutels komen zoeken...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 feb 2013 13:57 |
|
|
Pacoloco
|
wat een systeem zeg! knap dat het kan, wel een beetje slordig als de buurjongen een bal over het hek schiet en hem komt halen.
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
01 feb 2013 14:46 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
+1 Hier geen haakje bij de keukendeur ... liggen gewoon op de trap naar boven
|
01 feb 2013 15:28 |
|
|
Pacoloco
|
Waar woonde jij ook alweer Olaf?
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
01 feb 2013 16:37 |
|
|
Olaf
|
Coordinaten staan in m'n avatar
|
01 feb 2013 16:41 |
|
|
horn
PF #57
|
je vergeet effe te vermelden dat er twee enorme honden onderaan die trap liggen
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 feb 2013 17:20 |
|
|
Olaf
|
.. dat valt wel mee toch Beide hebben wel een kaakdruk van zo'n 900Kg/cm² ..... een Rottweiler is er niets bij Sorry, Henk !
|
01 feb 2013 17:57 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Bij mij staat ie nooit op slot. TOTMBO slaapt in de garage.
|
01 feb 2013 19:39 |
|
|
Subdriver
Curaçao
|
Zo eentje zou ik ook in de garage leggen (of waar dan ook als het maar niet in mijn bed is! )
|
01 feb 2013 19:42 |
|
|
Michiel
911 2.2E Targa (1970)
911 2.2T Coupe (1970)
911 2.5 S/T (1972)
Audi quattro (1980)Den Haag
|
+1. collega van me uit B overkwam juist dat toen ze z'n RS6 C6 kwamen ophalen... Vergeet je niet snel.
_________________________________________ real Porsches are air-cooled
Das Prinzip quattro ist ganz einfach: Vier Räder haften besser als zwei...
|
01 feb 2013 21:31 |
|
|
anton964
997.2 4s pdktholen
|
tja gaat nog wel een heel poosje duren,ik denk zelfs dat de turbo's nooit zullen dalen tot jou butget van € 25,000 toch zeker de 997 niet,is velemalen gewilder dan de 996. misschien is dit wat? http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/pors ... ousPage=lrgr anton964
|
01 feb 2013 22:17 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Lijkt mij ook de beste remedie tegen autodiefstal. Gewoon zo'n hond die onderweg z'n tanden laat zien.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
01 feb 2013 23:21 |
|
|
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
@ de slager
Vroeg mij eigenlijk af of de auto 'gewoon' voor de garage was weggenomen of dat ze in huis hadden ingebroken voor de sleutels.
|
03 feb 2013 21:57 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Bij dit type is de kans groot dat ze 'm zonder sleutels hebben meegenomen.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
04 feb 2013 0:17 |
|
|
De slager
|
Zonder sleutels en sporen van braak
_________________________________________ Kiss French, Wear Italian, Drive German :-)
|
07 feb 2013 15:06 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Precies, the same old story Ik zie trouwens dat die RS6 bij Witmer ook verkocht is.
|
07 feb 2013 15:29 |
|
|
De slager
|
Vandaag even bij een mooie goede Cayenne 4.5s gekeken met 113dkm... Auto zag er prachtig uit, maar het is toch niet helemaal mijn ding Volgende week toch maar even bij een RS6 kijken aan de andere kant des lands
|
07 feb 2013 23:41 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Had de auto luchtvering? Dit heeft behoorlijk wat invloed op het rijgedrag.
_________________________________________ Mvg,
René
|
08 feb 2013 13:53 |
|
|
Boxster S 550 Spyder
Boxster S 550 SpyderSchagen
|
Lees nu pas dat het jouw auto is; had al wel iets voorbij zien komen in de media dat er 'in de buurt' een auto was gestolen. Ze moeten idd gewoon met hun poten van je spullen afblijven! Succes met het zoeken naar een opvolger.
_________________________________________ Boxster S 550 Spyder Limited Edition Nr. 1616/1953.
Modificaties: - Supersprint RVS Exhaust System; Filmpje SuperSprint - K&N High-Flow Air Filter
|
09 feb 2013 10:08 |
|
|
De slager
|
Update voor wie het weten wil: De blauwe RS6 is nog niet teruggevonden. De opvolger staat voortaan veilig achter slot en grendel en het is ditmaal een Ebony zwarte RS6 MTM geworden. Met mooie km stand en 535pk Ondanks dat de verzekering keurig uitkeerde is het nog een dure grap geworden want deze had wat aandachtspuntjes die aardig in de papieren liepen. Maar goed: ik rij weer in een beest van een brave Audi station
|
03 mei 2013 15:36 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Veel plezier met je nieuwe Audi! Hoop voor je dat hem langer blijft houden als de vorige
|
03 mei 2013 16:18 |
|
|