Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 19:34

Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
PF Kamp - Le Mans 21-23 juni 2013 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Bericht Re: PF Kamp - Le Mans 21-23 juni 2013
Kaarten zijn gewoon te koop aan de kassa of te bestellen via de aco , Dan kan je gaan en staan waar je wil tussen tetre rouge en karting . Tribunes zijn apart te betalen , net zo als bij de bochten arnage en mulsanne .

1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

02 feb 2013 19:28
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997 GT3 Mk1
Ok dank voor de info, dan lijkt het mij slim om een kaarten te kopen voor tribune tegenover de pits en kaarten voor het vrije terein Tussen Tertre en Karting? Of kan je daar ook op met je tribunekaart? Nog kaarten die ik nodig heb voor andere stukken die aanrader zijn, bijvoorbeeld met veel Porsche actie of aanwezigheid? Waar zit het PF team?

Groeten,

Boxi

03 feb 2013 12:41
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Met alleen een tribunekaart kom je niet binnen , je zult er een algemene toegangskaart bij moeten kopen . Op een tribune heb ik al die keren nog nooit gezeten , daar zit je meestal alleen voor en tijdens de start en bij de finish . Dat is het mij niet waard .
Wanneer ben je van plan om daar te zijn . Wij zijn er op donderdag middag , dan kunnen we tot middernacht de kwalificatie nog zien . Op vrijdag dan vanaf 10 uur de pitwalk van de 24H en een rondgang door de pits van het voorprogramma . Dit zijn vaak oude groep C racers , vaak in bezit van racegekke Engelsen . Je kan gewoon de tent inlopen en met de mannen praten . Je mag nog net niet in de auto`s zitten .
Een PF meet is er nog nooit van gekomen , maar kan dit jaar mischien wel eens tot stand komen . BV op een afgesproken tijdstip in the vilage bij het beeld .

Op de foto is het blauwe gedeelte waar je kan komen Afbeelding

1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

03 feb 2013 13:02
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Haarlemmermeer
95'er 993 Turbo
Ik heb algemene toegangskaarten gekocht en zit altijd op de tribune boven de pits. Is inderdaad goed voor de start en de finish, ook loop ik daar meerdere keren tijdens de race ff naar toe, op het gemakkie ff zitten. Verder is het leuk om inderdaad een stuk langs het circuit te lopen en de stukken op te zoeken waar 's nachts de remschijven oranje worden :D
Weet nog niet welke dag we aan zullen komen, maar om er donderdagmiddag al te zijn klinkt prima!

03 feb 2013 22:22
Profiel
PorscheForum Rakker
911 Cabrio
Utrecht
Heb de indruk dat er dit jaar niet veel pf-ers naar Le Mans gaan.
Jammer want het is een mega race spektakel.

04 maart 2013 22:23
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2