Als er echt 5 a 10 cm gaat vallen dan moet ik nog even "intern" overleggen, maar als het zo blijft en af en toe een vlokje dan zijn wij present
22 feb 2013 16:11
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Re: 2e Instuif Pekel Rit 2013 (24 Feb)
Pekelvreters
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
22 feb 2013 16:40
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
... daar ligt echt geen pekel
22 feb 2013 16:50
William k
de Fiscalist schreef:
William k schreef:
de Fiscalist schreef:
was er al een treintje vanuit het westen (zeg Den Haag)???
mwha, heel klein treintje..... nu nog 2, haak je aan dan ? A20 afslag Moordrecht is dat handig voor jouw ? we doen een bakkie bij de BP hier op dorp, maar je bent zeker welkom !!
Moordrecht kan wel maar makkelijker is net een stukje verder op de A12 (bv Gouda).... Of pakken we dat restaurant wat daar zit bij afslag Moordrecht voor een bak kofiie?? (niet de parenclub)
je bedoeld die 'truckers-tent' : dicht op zondag, en die er schuin tegen over mag ik niet komen van mn vrouw ......... wel een kilometer van af de afslag, dorp in, een BP. je bent welkom
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
22 feb 2013 17:55
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Weersvoorspelling geeft nog steeds lichte sneeuw aan. Was is eigenlijk het bezwaar om te rijden als het een beetje sneeuwt? Kunnen ze volgens mij best tegen
Overigens het sneeuwt hier nu al een beetje maar als ik bij buienradar kijk naar de verwachtingen voor de komende 3 dagen...
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
22 feb 2013 19:25
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
@Rob, de sneeuw is geen probleem maar het zout wat ze plegen te strooien om de sneeuw te doen verdwijnen vind ik wat minder
Ik zag dat de meeste sneeuw in de buurt van de startlocatie pas zondagochtend vroeg verwacht wordt
22 feb 2013 20:51
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Ach, mijden we de wegen waar gestrooid wordt gewoon. Lekker stukkie offroad
Ben benieuwd wie er allemaal komen
22 feb 2013 20:58
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
Misschien wel een rooie
_________________________________________ Nie janken.
Grogos zegt....."Het moet heel erg zijn wil ik niet gaan..."!
De pekelvreters blijven standvastig
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
22 feb 2013 23:36
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
Het zijn natuurlijk geen winterbanden om in de zomer te gaan rijden. Overigens 2 weken geleden heerlijk open gereden .
_________________________________________ Nie janken.
22 feb 2013 23:44
William k
de Fiscalist schreef:
Is dat over het spoor rechtdoor?
Ik ga mn best doen. Hoe laat?
jep, spoor over recht door, next rotonde recht door, dan de koffie aan je linkerhand na 700 mtr adres: ambachtweg 40 Moordrecht, open vanaf 10.00 uur een snel bakkie, dan halen we rond 11uur daar te zijn. misschien.
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
23 feb 2013 0:39
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
De pleuris moet dus wel uitbreken wil het niet doorgaan. Helemaal top Pekel vreters
23 feb 2013 2:15
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
sarsrich schreef:
Gezien het weer maak ik de beslissing zaterdag avond.
Ehm... geen sprake van dat het niet doorgaat!! Heb verdorie met code oranje met dat gele monster over besneeuwde wegen gereden terwijl het ijzelde en de auto voor me van de weg af tolde. Lang leve het avontuur! Die evt. sneeuw morgen stelt helemaal niets voor qua hoeveelheid en blijft niet eens op de weg liggen en waait gewoon weg!
Kortom: we
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
23 feb 2013 8:57
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
JP Verschrikkelijke Sneeuwman
Er ligt hier echt een flink pak sneeuw. Zie amper nog de stoeprand
23 feb 2013 10:05
Helena
Boxster S zenithblau
(ex Boxster S 986)
omgeving 's-Hertogenbosch
Jongens, jullie maken het wel heel spannend. Ik woon hier praktisch aan de route en heb de hele week nog geen sneeuwvlok gezien. De sneeuwkettingen kunnen echt thuis blijven, tenzij er morgen een sneeuwbui los barst.
23 feb 2013 12:09
Apolo2
Boxster Spyder '10
2e Instuif Sneeuwkettingen Rit 2013 als het zo doorgaat
Maar blijkbaar sneeuwt het niet overal
23 feb 2013 12:11
William k
ben er zelf nog niet zo zeker van ! sneeuw en mijn Porsche: dat wordt m niet wordt vervolgt dus
23 feb 2013 15:49
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Kan 'ie best tegen hoor
23 feb 2013 16:01
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
Alleen in Limburg heeft het vandaag gesneeuwd, het miezert nu nog een beetje. Sneeuw blijft niet lang liggen, is zo weg. Heb vandaag ook gereden, gaat prima, P is weer schoongespoten en is klaar voor morgen.
Enfin morgen ga ik sowieso, ook al wordt de rit misschien 'officieel' afgeblazen. Zit in de tomtom dus rij maar allemaal achter mij aan, we gaan! Al rij ik morgen alleen met Rob, we zullen zeker fun hebben dus tot morgen
Wat een twijfelaars... na de rit thuis afspuiten en klaar.
Edit: ik fungeer hier als troostprijs, als de echte rit doorgaat is dit ivm het groepsgebeuren natuurlijk veel leuker! En als Richard liever niet heeft dat ik zijn rit rij dan heb ik hier ook begrip voor, ik heb nog wel alternatieven. Heb hier geen kwade bedoelingen, puur enthousiasme. Teveel benzine en olie in mijn aders...., dat zal het zijn.
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
Laatst bijgewerkt door Remmel op 23 feb 2013 19:02, in totaal 1 keer bewerkt.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum