Auteur |
Bericht |
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
Re: bezig met aankoop
Goed gezien. Heeft ook klokkenwinkel van S, was destijds ook optie.
|
24 feb 2013 13:18 |
|
|
kristof
Cayman R - 924 turbo projectzandhoven - belgie
|
volgens mij niks mis met positie cibiés. Werden zowel op motorkap als ernaast gemonteerd. Mooi ding, succes en goede keuze een 2.4 E !
|
24 feb 2013 17:54 |
|
|
porsche964
|
#]^}^}^}*} Zuid Europeanen is slecht business mee te doen. Zaterdag nog eea heen en weer gemail, vandaag AKK. Krijg ik doodleuk sms gisteren, meneer wil meer geld. Hij had een beter bod. Terwijl nota bene, we via email aan elkaar de prijs en deal condities aan elkaar hadden bevestigd
|
25 feb 2013 10:19 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Onbetrouwbare zooi. Zuur zeg maar ik ben bang dat je er weinig aan kunt doen.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
25 feb 2013 10:49 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Da's mooi RUK zeg - wil wss gewoonweg niet verkopen ... Klopt, maar de CIBIE's op de schermen zijn volgens mij andere dan op het KOFFERDEKSEL - en zijn die van TS z'n foto die voor de klep op de schermen gezet ... EDIT: Alhoewel ..
|
25 feb 2013 10:59 |
|
|
kristof
Cayman R - 924 turbo projectzandhoven - belgie
|
denk het niet Olaf, tenminste nog nooit gemerkt dat er 2 types in omloop zijn. Kijk ook eens hier : http://forums.pelicanparts.com/porsche-911-technical-forum/201289-cibie-driving-lights.html(je was me al voor )
|
25 feb 2013 11:10 |
|
|
Fred4
911 SC cabrio 1983, 911 Turbo coupe 1988, Cayenne GTS 2008
|
Mooi waardeloos met zo iemand zaken doen... Je hebt hem nu natuurlijk emotioneel al min of meer gekocht, maar ik zou antwoorden dat hij hem dan maar heel snel aan die ander moet verkopen. (goede kans dat er helemaal niet iemand anders is nl) Overigens zou ik hem persoonlijk nu helemaal niet meer bij hem kopen, want dit maakt de verkoper natuurlijk enorm onbetrouwbaar (wie weet wat voor meer addertjes er nog onder het gras zitten)
|
25 feb 2013 11:19 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Dat had ik destijds ook bij de aankoop van mijn grijze 928S! (>20jr geleden). De P kwam onverwacht (volgens de verwachtingen van de verkoper) uit de AKK en het ondertekende koopcontract werd onder mijn neus verscheurd! Door het vervangen van een zekering en een lampje met een ander wattage was eea verholpen terwijl de handelaar dacht dat er veel meer aan de hand zou zijn. In de kleine letters stond "akkoord behoudens goedkeuring directie" en de "directie" was uiteindelijk niet akkoord, de prijs ging F 2000,- omhoog. Ja guldens in die tijd. Boos weggereden in mijn Mi-16 op de laatste liters maar eind van die dag toch terug in onderhandeling en de auto toch gekocht. Reden: de auto was goed en er was ondanks die meerprijs geen betere te koop voor dat geld. Tja dat was een zure appel..., en "Bakker auto's te Sittard" bestaat gelukkig niet meer, achteraf heb ik er een goede P aan gehad die overigens nog steeds rondrijdt en er mooi bij staat.
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
25 feb 2013 11:27 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Vandaar m'n EDIT en de 2 plaatjes er bij ... Ik heb hier een origineel CIBIE setje staan - en vond/vind dat nogal groot om op de hoek van het scherm te plaatsen .... maar zal zo eens kijken hoeveel (en of) er dan nog ruimte is om de klep open te doen
|
25 feb 2013 13:41 |
|
|
Peter S
Porsche Spyder 718Vinkeveen
|
Wat een mooie auto ook de kleur vind ik fantastisch ik hoop dat hij goed door de AKK komt.
|
25 feb 2013 19:41 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
PeterS de AKK gaat wss niet gebeuren
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
25 feb 2013 20:15 |
|
|
porsche964
|
Na wat heen en weer gemail, die AKK komt er tegen de eerder afgesproken condities. We hebben er alleen een tijd pad aangekoppeld die voor hem en mij reëel is. Dus komen we niet uit, kan hij door naar de andere belangstellende
|
25 feb 2013 21:01 |
|
|
Lambiek
ex 964 C2 Coupé 1992
Unischwarz/zwart leer/sperdiff.Twente
|
dan is er nog hoop, gevoel zal wel even iets minder zijn na zo'n akk(efietje)
_________________________________________ Since the internet, nothing is as it used to be. Nice to know the 911 is the exception. 4-6-13 in Porsche Museum
|
25 feb 2013 21:18 |
|
|
dodootje
997 Carrera 2S cabrio. Mercedes B200 Turbo.
TriumphDaytona Super3 Cosworth 997 Carrera2S 3.8 cabrio.
Triumph Tiger 1050SE Hyperpro Arrow.
|
Tsjonge jonge...... Wat een gezeur zeg! Vind je een super mooie auto, krijg je te maken met het zuidelijke "temperament". Noem het maar temperament, maar het is natuurlijk a-sociaal. Ik hoop dat de auto goed is en in je bezit komt. Je moet wel écht liefhebber zijn om zo diep te zoeken naar je favoriete model! Heel veel succes en ik hoop 'm eens life te zien tijdens een toertocht of zo. Succes, Léon
_________________________________________ De 996 leerde ons een les. De 997 leert ons het échte leven. (hoe je ineens heel véél geld moet uitgeven)!
|
27 feb 2013 22:12 |
|
|