:flush: En ook een echte kenner: op 3:30 zittie in zn 911, "400k in my bagage" en wijst met zn duim naar de 'achterbak'.
Whahahahaaaa! Scherp gespot, classic! Ultiem pleidooi voor een klassieke 911 trouwens, deze video
25 dec 2012 15:24
DOC
3.2 > 3.6 > 3.8 > 2.5
Noord-Brabant
Re: Muziek (in de auto) ...
Opvallend vaak terugkerend in ieder speellijstje: lekker simpele, half antieke motivators zoals Another one bites the dust - Queen When the lady smiles - Golden Earring
_________________________________________ Don't let the good times pass you by
25 dec 2012 18:23
Tilt!
Weet niet wat 't geeft op de A4, maar met deze zie ik me wel Route66 afschuimen
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
07 jan 2013 3:10
caelin
Nu 991.2 GT3
ex 991.1 GTS
ex 981 GT4
ex 997 Turbo S
ex Cayman S
Om ook wat moderns toe te voegen, hoorde deze gister op de radio.. nog geen officiële video van gevonden...ik moest er wel om lachen
_________________________________________ Match je auto altijd aan de juiste muziek!
24 jan 2013 20:42
Frank64
Noord Brabant
Alle 40 goed: Driving Songs van iTunes gedownload
Nou zijn niet alle 40 goed maar Meat Loaf Bat put of hell wel top op hogere snelheden
_________________________________________ Boys will be boys, what changes is the price of our toys!
24 jan 2013 22:33
Bob C4
964 C4 1991
Fiesta 2015
Drechtsteden
Mijn ervaring : als ik stevige , opzwepende muziek hard draai in de auto, ga ik ook nadrukkelijk harder rijden. Dat heeft me al bijna een auto en misschien wel veel meer gekost (het ging dus net goed).
Algemeen: ik heb in de auto ALTIJD de radio aan. Radio 2, Radio Rijnmond, NOS langs de lijn, Evers Staat Op. Soms informatief, soms lekker muziek.
Mijn favoriete muziek luister ik thuis.
Edit: Bat Out Of Hell is een geweldig nummer !
_________________________________________ Win on sunday, sell on monday.
25 jan 2013 0:26
sunnyfunny
Jamiroquai zit in de wisselaar, mag pas aan als de motor warm is ...
_________________________________________ Life's to short not to live it up a little!
25 jan 2013 1:01
Frank64
Noord Brabant
Bob,
Je hebt helemaal 'Bat out of Hell' rocks Top is idd een understatement
Probeer bij dat nummer je rechtervoet maar in bedwang te houden. Woon gelukkig erg dicht bij Duitsland ...
Frank
_________________________________________ Boys will be boys, what changes is the price of our toys!
25 jan 2013 13:15
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
krijg altijd last van loden rechtervoet bij Firestarter van the Prodigy. En ik woon helaas niet dicht bij de grens
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
26 jan 2013 11:19
DOC
3.2 > 3.6 > 3.8 > 2.5
Noord-Brabant
McQueen schreef:
Geweldig, echt iets om het zout mee uit de P te trillen!!
_________________________________________ Don't let the good times pass you by
26 jan 2013 11:36
Patrick D
718 Cayman GTS-4.0
993 Carrera (ex)
WRX-STi TD05-18G
Wellicht al voorbij gekomen....
Mooie 356 Cabrio (althans dat hoop ik, heb niet goed gekeken !
Alles van Mr Big....(behalve "to be with you" ) De Messi en Ronaldo van gitaar en bas in 1 band
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
13 feb 2013 18:13
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Jan A. (993 4S) schreef:
Ride on time van Black Box ook wel lekker, maar meestal de radio met flitsnieuws!
Meestal BNR op staan (ook voor flistnieuws maar vooral voor de actualiteiten). Maar vandaag de Audi opgehaald na wat kleine werkzaamheden. Kom ik erachter dat de vorige eigenaar nog cd's in de wisselaar had laten zitten.
Eerste nummer, best lekker (niet gedacht van mezelf), zeker als op 1.42 die trompetten erbij komen. Gelukkig was de rest wat meer van de tijd maar toch leuk. Kon het niet helemaal plaatsen maar na wat googlen kom je nog eens wat te weten. Werd gespeeld in Kill Bill.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
Héél erg afhankelijk van mijn stemming. En vice versa, want aan de hand van de muziek, verandert de rijstijl ook. Nu rijd ik meestal open en dan kan de Bose zich niet echt uitleven, want dan ben ik gelijk aan die Golfjes, Civics, Calibra's, etc. met de donkere ruiten, die we allemaal wel kennen. Maar mijn muziek: ZZ Top, the Band, Eric Clapton, Eagles, Glenn Frey, Don Henley, Little Feat, Steve Ray Vaughn, Toto, (soms André Hazes, als het wat rustiger moet!!) Genesis, Charlie, Ray Charles, Dr. Hook, Foreigner, Enya, J. Geils Band, Walter Trout, B.B. King, Lynyrd Skynyrd, Sash, Slash, Joe Bonamassa, Tim Mc.Graw, Big & Rich, Gretchen Wilson, Jeff Beck, Keith Urban, Sara Evans, Lady Antebellum, Seasick Steve, Steve Morse, Joe Satriani, Steve Vai, Sade, Neil Young, Gare du Nord, Cajun Music, etc. etc. etc. Ik kan wel door blijven gaan. Na mijn motor en mijn Porsche is muziek mijn liefhebberij. Ik ben daarom écht heel blij dat in onze nieuwe 997 nu een Bose systeem zit. Wat een waanzinnig geluid. (Maar alleen als de kap dicht is!)
Groetekes, Léon
_________________________________________ De 996 leerde ons een les. De 997 leert ons het échte leven. (hoe je ineens heel véél geld moet uitgeven)!
27 feb 2013 23:00
PieterZ
964 C2 Coupe 91 zwart
BMW 528i 97 Soewart
EX 964 C4 Cabrio 91 Nachtblauw
Utrecht
3AE '99 schreef:
Vocal van Madrugada...heerlijk sfeertje om 's-nachts over een rustige snelweg te banjeren. Vocal
Eens! 4x gezien, jammer dat ze niet meer bestaan
_________________________________________ ......
27 feb 2013 23:42
3AE '99
987.2 Cayman S
Roosendaal
Ja, zonde maar zanger Sivert Hoyem zingt er nog 'vrolijk' op los. Vorig jaar nog in Paradiso.
_________________________________________ "...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."
28 feb 2013 10:10
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum