Auteur |
Bericht |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: Klepsteelgeleider vertoont haarscheur: revisie?
waar heb je het laten doen?
_________________________________________ oud is beter
|
28 feb 2013 17:09 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
Bij Schmidt Oss. Had hier destijds ook de AKK laten doen en sindsdien al het onderhoud. Tot nu toe altijd goede ervaring mee gehad. Revisie was in mijn ogen wel erg kostbaar, vooral vanwege allerlei bijkomende zaken, die ook meteen maar zijn aangepakt; gelukkig stonden er nog wat andere projectjes, die naar mijn indruk nog kostbaarder zouden worden. Schrale troost natuurlijk, maar altijd prettig om de eigen uitgaven een beetje te relativeren .
|
28 feb 2013 17:19 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
tja op een gegeven moment moet zo'n auto flink onderhoud. niet meer wegdoen.
_________________________________________ oud is beter
|
28 feb 2013 17:38 |
|
|
bully
|
+2, lekker oprijden.
|
28 feb 2013 18:07 |
|
|
jan-1
Porsche 911 SC
(ex 964 coupe, ex 993 targa)
|
Heb ik wat gemist? Of Anton wellicht? Ben wel benieuwd wat die hele operatie gekost heeft.
|
28 feb 2013 18:19 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ach oprijden hoeft natuurlijk ook niet, heb ze zelf meest een jaar of 8 en nooit veel afgeschreven Als zo'n auto tip top is verkoopt ook een stuk makkelijker
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
28 feb 2013 19:56 |
|
|
Clemento
|
Mooi verhaal. Deze Porsche kan weer jaren mee. Veel plezierige en probleemloze kms gewenst
|
28 feb 2013 23:50 |
|
|
HV
|
De revisie zelf, al vind ik het erg lastig waar de grens te trekken (motor/niet motor) zit toch wel op zo'n 12K. En helaas nog enkele K-tjes voor alle eromheen liggende zaken. O.a. schokbrekers, oliekoeler en stuurstangen zijn bijvoorbeeld nu niet direct onderdeel van een motorrevisie, maar hier wel meteen ook meegenomen.
|
01 maart 2013 14:48 |
|
|
jan-1
Porsche 911 SC
(ex 964 coupe, ex 993 targa)
|
Dat is een flinke investering , maar zoals je zelf al hebt opgemerkt, wel heel plezierig als je daarna met een gerust hart verder kunt genieten van deze mooie auto Succes met het vervolg van deze "operatie."
|
01 maart 2013 16:23 |
|
|
anton964
997.2 4s pdktholen
|
en heb je de wagen al terug?
gr anton964
|
01 maart 2013 20:34 |
|
|
Justin
Porsche 964 C4
|
edit: ik had even pagina 2 moeten lezen. Veel plezier met de hebroren P!
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
Laatst bijgewerkt door Justin op 03 maart 2013 0:10, in totaal 1 keer bewerkt.
|
01 maart 2013 20:53 |
|
|
Tridensjeff
993 CoupéNijmegen
|
Henk, wellicht rijd je straks rondjes om me heen op weg naar de eerstvolgende porschemeeting!
Ben heel benieuwd naar je rij-ervaringen met je herboren 911!
_________________________________________ Nunc aut numquam
|
02 maart 2013 21:52 |
|
|
HV
|
Auto dit weekend opgehaald. Nog niet echt mee gereden, behalve naar huis. De motor klinkt echt anders, koppeling is ineens heel soepel, auto blijft nu ook strak liggen in bochten. Hele gewenning! Jammer genoeg komt die zon nu fantastisch mooi door, maar was het in het weekend nog erg druilerig. Wellicht van de week eens een toertje voor of na werktijd. Hier een plaatje van de motor van bovenaf. Alles is uiteraard ook weer even mooi gepolijst en schoongemaakt, het oog wil ook wat.
|
04 maart 2013 10:35 |
|
|
sunnyfunny
|
Wat een plaatje happy driving, vandaag inderdaad een heerlijk zonnetje, komt die motorruimte extra glimmend naar voren.
_________________________________________ Life's to short not to live it up a little!
|
04 maart 2013 12:18 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Oliedop nog schoonmaken want dat kan niet...... Fraai een goed opgeknapte blok.....veel plezier en probleemloze kilometers mee.
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
04 maart 2013 13:42 |
|
|
HV
|
Ja inderdaad, die oliedop is nog wel een heel klein smetje .
|
04 maart 2013 14:31 |
|
|