Auteur |
Bericht |
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Re: BOETE
| | | | lindemans schreef: +10 !! Wat als ik morgen 170 rijd, die veldwachter het maar laat lopen en ik vervolgens je vrouw doodrijd omdat ze me net even verkeerd inschatte: wie is hier dan de Trut ? Je vrouw die beter op had moet letten ? Die veldwachter die haar werk niet doet ? Ik neem toch in ieder geval wel aan dat je het mij niet kwalijk zal nemen, wel ? Of moeten we alleen nog maar bekeuren als vooraf 100% zeker is dat het verderop anders een ongeval zou veroorzaken ? Jij weet vast wel hoe je dat zou moeten doen, toch ? Hufterig gedrag = vinden dat je zelf alles moet kunnen, maar anderen vooral rekening moet jou moeten houden. Hou op zeg, aftikken dien bon, in je handjes knijpen en voortaan beetje meer respect voor de buurt en voor mensen die gewoon heel netjes hun werk doen. Dan ben je een echte kerel. Zo. | | | | |
+ 1000
|
01 maart 2013 11:15 |
|
|
Tilt!
|
Idd Diensd is het voltooid deelwoord van dienst Lindemans en bjft en de rest die niet denkt dat de juffer de boete schrijft "uit jaloezie en frustratie": +10
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
01 maart 2013 12:25 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
| | | | lindemans schreef: +10 !! Wat als ik morgen 170 rijd, die veldwachter het maar laat lopen en ik vervolgens je vrouw doodrijd omdat ze me net even verkeerd inschatte: wie is hier dan de Trut ? Je vrouw die beter op had moet letten ? Die veldwachter die haar werk niet doet ? Ik neem toch in ieder geval wel aan dat je het mij niet kwalijk zal nemen, wel ? Of moeten we alleen nog maar bekeuren als vooraf 100% zeker is dat het verderop anders een ongeval zou veroorzaken ? Jij weet vast wel hoe je dat zou moeten doen, toch ? Hufterig gedrag = vinden dat je zelf alles moet kunnen, maar anderen vooral rekening moet jou moeten houden. Hou op zeg, aftikken dien bon, in je handjes knijpen en voortaan beetje meer respect voor de buurt en voor mensen die gewoon heel netjes hun werk doen. Dan ben je een echte kerel. Zo. | | | | |
Een HOERA voor Lindemans.
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
01 maart 2013 12:31 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Ze was niet aan het werk, ze was op dat moment een medeburger.
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
01 maart 2013 14:14 |
|
|
bully
|
Yep........
|
01 maart 2013 14:29 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Misschien kan je het ijkrapport van haar auto beter even opvragen.....
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
01 maart 2013 15:02 |
|
|
snackjack911
|
Haha, wat een ophef allemaal jongens! Ook ik vind het belangrijk respect te hebben voor de sterke arm, of in dit geval voor de vrouwelijke arm der wet. In dit opzicht is K**wijf idd niet erg gepast, sterker nog, erg ongepast! Maar aan de andere kant snap ik de frustratie van Wolffman ook wel hoor, Wie van ons heeft er nooit eens 170 gereden op een bijna lege snelweg? We weten dan heus wel dat t risico van een boete oplopen op de loer lichd, ehhh licht , ligt maar m daadwerkelijk krijgen is dan toch weer minder gaaf..... Dat je vervolgens probeert om eronderuit te komen snap ik dan ook wel weer.... Alleen dat K woord...... nie meer doen denk ik Misschien n tipje, de geijkte teller van een politievoertuig (koosspeetaalhaha) moet ieder jaar opnieuw geijkt worden, en daar moet een ijk rapport van zijn...... Dat kan je dus opvragen bij je verweerschrift en de kans dat dat niet overgelegd kan worden is redelijk aanwezig, in welk geval de meeting niet rechtsgeldig is.... Ik wens je er succes mee hoor, t blijft idd zonde van het geld, ook al is het 100X je eigen schuld.....
_________________________________________ no point in living if you cant have a life.....
|
01 maart 2013 15:07 |
|
|
snackjack911
|
das ook toevallig steef, twee zielen......
_________________________________________ no point in living if you cant have a life.....
|
01 maart 2013 15:08 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ik heb deze 4 blz. volgens mij aardig doorgelezen, maar zie nergens dat ze niet aan het werk was - en/of dat het (g)een dienstwagen betrof. Buiten het feit dat een medewerker van de politie buiten haar diensturen alle bevoegdheden heeft - wordt ook verwacht dat ze daar gebruik van maken. De meeste doen dat echter niet .. omdat ze geen zin hebben in de papieren rompslomp. Ik weet niet of TS verstandig is geweest en naar haar legitimatie heeft gevraagd Is er ter plekke een bon uitgeschreven
|
01 maart 2013 16:50 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Zo te lezen betrof het een dienstwagen en aangezien privegebruik van een dienstauto niet toegestaan is kun je er vanuit gaan dat ze tevens aan het werk was. Maar naar de legitimatie moet je altijd vragen inderdaad.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
01 maart 2013 17:51 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Meende dat de politie zich moet legitimeren op het moment dat je staande gehouden wordt.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
01 maart 2013 18:05 |
|
|
The Wolffman
eigenaar Hanzetechniekharlingen
|
ja ik ben staande gehouden en het was wel een dienst auto maar volgens mij had ze geen dienst ze had ook geen werkkleding aan ze heeft me ook niet een papiertje gegeven ze heeft mijn rijbewijs en kenteken bewijs waarschijnlijk genoteerd en zal dan later op kantoor wel een boet uitschrijven ofzo ik weet het niet.
we zullen zien hoe dit uitpakt Ik hoop dat ze een handje over haar hart haalt
_________________________________________ het hebben van de zaak is ????
|
01 maart 2013 18:50 |
|
|
944{asd}
ex 944 type 1, ex 944 type 2,
ex 944 turbo, nu 996 4sassendelft
|
In burger moet ze zich ongevraagd legitimeren, in uniform als daar om gevraagd wordt.
|
01 maart 2013 19:02 |
|
|
bully
|
Ze schrijven of meteen maar niet later op kantoor. Als je dat meteen in je eerste post had geschreven had je dat al geweten. Ze heeft je even bang willen maken met je aan te houden denk ik. Das iig goed gelukt
|
01 maart 2013 19:12 |
|
|
The Wolffman
eigenaar Hanzetechniekharlingen
|
ik denk van niet maar als ik hem wel krijg stuur ik hem effe naar je op goed?
_________________________________________ het hebben van de zaak is ????
|
01 maart 2013 19:48 |
|
|
anton964
997.2 4s pdktholen
|
o ze had wel een diensd auto,tja dan word het weer al moeilijker want die zijn allemaal geijkt. waarom zou ze dan in burger zijn geweest? diensd auto gaat toch niet mee naar huis volgens mij? woon naast 2 agenten maar zie nooit een politie auto hier en komen bijna altijd in hun werkkleding thuis.
gr anton964
|
01 maart 2013 20:06 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Die gaan niet mee naar huis. Verzekeringstechnisch is dat niet verstandig namelijk.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
01 maart 2013 20:26 |
|
|
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
Waarom staat het politiebusje van de overbuurman dan elke dag op ons parkeerterrein? Hij neemt zijn politiehonden ook mee naar huis, lijkt me allemaal heel normaal, toch?
|
01 maart 2013 20:36 |
|
|
anton964
997.2 4s pdktholen
|
misschien als je met honden werkt wel,maar ze hebben denk ik toch niet voor elke ploeg een apart voertuig? werken in 3 4 of 5 ploegen zou het niet weten? maar lijkt me sterk dat ze allemaal eenauto hebben.
gr anton964
|
01 maart 2013 20:45 |
|
|
GhostRider
ex. '77 911S US Targa
_ex. '07 Cayenne 957_
ex. ’07 997.1 C2S X51
____'96 993 C4S____
_’12 991.1 C2S X51_
_’10 LP560-4 Spyder_Nederland
|
Nee hoor, sturen het gele velleke ook rustig later op, weet ik ook hier uit ervaring....
_________________________________________ IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
|
01 maart 2013 20:48 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Wat Anton zegt, omdat politiehonden mee naar huis gaan.
|
01 maart 2013 21:05 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
In die veronderstelling was ik 1.5 jaar geleden ook toen 2 agentes mij o.a. nogal grof te wordt stonden. Toen ik om legitimatie vroeg gaven de "dames" hier geen gehoor aan (het is dat ze m'n RBW al hadden anders was ik weer op de motor gestapt en door gereden). Er waren wel meerdere vormfouten dus ik heb er een net bezwaarschrift aan gewaagd maar zonder positief resultaat (wel vaker met bezwaarschriften, ooit zelfs een boete gehad op een voertuig waarvan het kenteken dat men ingevuld had niet eens bestond).
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
01 maart 2013 21:09 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Je bevond je toevallig niet in een nachtclub?
|
01 maart 2013 21:13 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
't kan zijn dat ze een oproep-dienst draaien ...
|
01 maart 2013 21:28 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Dat zou inderdaad kunnen. Maar dan draaien ze officieel een standby-dienst.
|
01 maart 2013 21:45 |
|
|