Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: deel 5
Auteur
Bericht
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Leuk wagentje. Gefeliciteerd
Polo is tegenwoordig al bijna net zo groot als de Golf van een paar jaar terug.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
02 maart 2013 16:46
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Geinig wagentje. Hoeveel PK?
02 maart 2013 16:51
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Zelfs groter. Mijn moeder had ooit een Golf 1 GTI. 3.70 m, 1.8 112 PK, 800 kg. Polo is 3.97 lang, 1.2 105 PK, 1000 kg. Pittig motortje, maakte meer indruk dan de 160 pk Scirocco waar we maandag mee reden.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
02 maart 2013 16:54
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Erg fraai, ook het open dakje erin Bij de VW dealer vandaan
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
02 maart 2013 16:58
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Schuifdakje was het USP. TOTMBO had de auto al een keer als leenauto meegehad en was toen al enthousiast (die dealers weten wel wat ze meegeven ) en nu, anderhalf jaar later ging hij in de verkoop. Ze 'krijgt' er ook nog winterbanden bij. Kleur was wel een puntje (ze heeft nu een smurfblauwe), maar dat went wel. Nog even zoeken naar een en een laddertje voor op het dak
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
02 maart 2013 17:08
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
Mooi wagentje.... Groeten uit oostenrijk
_________________________________________ Het leven gaat door..
02 maart 2013 18:04
Ewout
Nieuwerkerk a/d IJssel
Gefeliciteerd Olaf
Daar zal je het wel druk mee hebben nu
02 maart 2013 18:18
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
Morguh allemaal.... Lekker weer hier -8 strak blauwe lucht...wordt een mooi daggie hier in tirol. Maukze allemaal.
_________________________________________ Het leven gaat door..
03 maart 2013 8:33
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Ow. lekker Dimi. Jaloers. Ga komend weekend naar Oostenrijk.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
03 maart 2013 9:07
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
Wat rot voor je Dimitri Ik ga zo km. maken.
_________________________________________ When nothing goes right Go left
03 maart 2013 12:11
Ewout
Nieuwerkerk a/d IJssel
Hier zit het weekje wintersport er net op. Wij gaan de laatste jaren naar Zwitserland. Dit jaar was het wederom perfect. Veel en ook goede sneeuw, een blauwe lucht en een stralend zonnetje. De laatste jaren wordt het daar steeds rustiger op de piste, zal wel met de koers van de frank te maken hebben. Vind het altijd wel prettig om niet /nauwelijks te hoeven wachten bij de liftjes. Voor degenen die het nog tegoed hebben; geniet ervan
03 maart 2013 12:23
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Onze zoon is net terug met zijn vriendin en lekker met de BMW geblazen Ze zaten vlakbij Bazel nog net in Dld een prachtig ski gebied. Hebben het ook heerlijk gehad, maar dat doet wel een beetje zeer dat wij niet meer kunnen Ga eind van deze maand een weekje naar de zon Cran Canaria met de kin en kleinkinderen, heb er zin in
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
03 maart 2013 12:46
THE MUD
Forumcrashtestdummy
Waar ga je heen op Gran Canaria? Vorig jaar naar Lopesan Costa Meloneras geweest en beviel goed . "Hele" eilandje verder natuurlijk ook rond geweest hoor .
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968Club Sport
03 maart 2013 12:54
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
THE MUD schreef:
Waar ga je heen op Gran Canaria?k: .
FF aan me dochter vragen, ze heeft alles geregeld hoef alleen maar te betalen
03 maart 2013 14:36
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Morguhhhh,
Lekker ritje gisteren. Super gezellig en mooie tourrit. Denk dat iedereen vandaag aan het poetsen is
Fijne dag allemaal.
04 maart 2013 10:13
sunnyfunny
Leuke film weer Delnoy, lekker geluidje van die luftie in het begin. Mooi het commentaar af en toe met L accent, bakkie aan boord? Lekker pekel weer, met al dat zand heb je toch helemaal geen pekel nodig
_________________________________________ Life's to short not to live it up a little!
04 maart 2013 10:45
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Morge maukers,
Wat is het stil in ons café Geen broodjes geen koffie geen verhaaltjes wat is dat Ben alweer fris en monter en kan er weer tegenaan vandaag Heeft iemand nog koffie
06 maart 2013 9:12
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Oeps, sorry Hans,
Voorjaars kriebels, zit al twee dagen non-stop in de tuin te werken. Heerlijk met dit weer. Straks van Heerlen naar Egmond aan den Hoef met de Porsche, op de terugweg nog even een stop in Uden, lekker weer een 500 km + ritje.
Fijne dag allemaal.
06 maart 2013 9:17
Ewout
Nieuwerkerk a/d IJssel
Goeiemorgen,
Mijn vrouw heeft gisteren deze gekocht. Ik ga zo eens kijken hoe dat werkt. Zodra ik het weet krijgen jullie ook een kopje.
06 maart 2013 9:50
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Wat een apparaat zeg, of lijkt dat zo Ben zelf niet echt een koffiedrinker, paar bakjes op de dag Vrouw nog minder tot helemaal niet, hou het maar bij de Senseo
06 maart 2013 10:03
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
THE MUD schreef:
Waar ga je heen op Gran Canaria?
Tenerife
06 maart 2013 10:05
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Ha, daar wonen mijn ouders. Waar ga je precies heen Hans.
Die Jura is helemaal te gek trouwens, top apparaat.
06 maart 2013 10:33
sunnyfunny
molen934 schreef:
Wat een apparaat zeg, of lijkt dat zo Ben zelf niet echt een koffiedrinker, paar bakjes op de dag Vrouw nog minder tot helemaal niet, hou het maar bij de Senseo
Scheelt een hoop ruimte in de keuken Hans! Maar, Senseo is zooo 2001.
_________________________________________ Life's to short not to live it up a little!
06 maart 2013 10:33
sunnyfunny
@ewout
Gewoon knoppen drukken en draaien, niets moeilijks aan. Geniet van de koffie. Ben benieuwd of ie een beetje cappuccino maakt.
06 maart 2013 10:36
Ewout
Nieuwerkerk a/d IJssel
Ik heb zojuist de handleiding doorgelezen (40 pagina's! ), als je het eenmaal weet schijnt het een fluitje van een cent te zijn en komt er lekkere koffie uit volgens een vriend van me. Hij heeft dezelfde als ik dus ik ben benieuwd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum