Auteur |
Bericht |
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: Klokkies - deel 6 alweer
Absoluut! Van harte humph! blijft mooi spul, De 372 is ook al zo gaaf, al moet ik wel zeggen dat de DJ2 het meeste om de pols te vinden is de laatste tijd Voor de Happy sport ( leuke klok ) zou ik even bij Jaap van Precision watches vragen.. Bij burger ligt trouwens ook soms nog wel eens zoiets!//www.juwelierburger.com/NL/horloges/webshop/chopard/48-56/collectie.html
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
Laatst bijgewerkt door $TEEF op 12 maart 2013 20:06, in totaal 1 keer bewerkt.
|
12 maart 2013 20:01 |
|
|
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Ja, Jaap prima adres. Lijkt op het eerste gezicht beetje fout, maar inmiddels meerdere klokken gekocht of mensen doorverwezen die hebben gekocht en altijd naar tevredenheid. Wilde bijvoorbeeld voor mijn vrouw een bepaalde Rolex met diamantjes en bepaalde wijzerplaat, en hij had hem binnen een paar dagen en voor een zeer nette prijs (gewoon nieuw in doos )!
|
12 maart 2013 20:06 |
|
|
Pacoloco
|
Bedankt voor de tips!
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
12 maart 2013 20:25 |
|
|
horn
PF #57
|
sinds donderdag de gelukkige eigenaar van een rolex sub no date. erg mooie blijk van waardering (was een kado).
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 maart 2013 22:09 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
'n 68'er
|
12 maart 2013 22:11 |
|
|
horn
PF #57
|
nope - 2010.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 maart 2013 22:12 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ook mooi
|
12 maart 2013 22:13 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
12 maart 2013 22:15 |
|
|
horn
PF #57
|
met aankoopbon en doos. pfffff... vanmiddag bij s+c (waar hij ook vandaan komt) een schakeltje erbij laten zetten.
|
12 maart 2013 22:45 |
|
|
drknauf
|
dikke klok hoor haraldo enkelt ik heb 1 vraagje, ik als rolex mafkees waarom heeft die smalle pootjes (ik bedoel waar de kast aan de band mee zit zijn smalle pootjes) kijk deze heeft bredere pootjes !: aangezien jij het nieuwe model met de stempels hebt moet die eigenlijk brede pootjes hebben kijk hier ff als voorbeeld de difference between small en breed pootjes : en wat voor kleur oplichting van de getallen heb jij de blauwe of nog de groene ? brute klok hoor harald .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
12 maart 2013 22:50 |
|
|
horn
PF #57
|
ik heb niet het nieuwe model. ik heb de 14060M, die groen oplicht. het nieuwe model no date is 144060, heeft Amandus net gescoord.
|
12 maart 2013 23:02 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Mooie klokkie Horn!! Gefeliciteerd
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
12 maart 2013 23:13 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Dacht dat jij Rolex niets aan vond, Harald?
|
12 maart 2013 23:19 |
|
|
horn
PF #57
|
fout gedacht. sub (recentelijk nog erg getwijfeld over een DLC Sub) stond al tijden op mijn lijstje, maar had er het geld niet voor over omdat ik bang was dat ik toch altijd mijn iwc zou dragen. maar vanaf het moment dat ik deze kreeg voelde hij 'vertrouwd'. ben er erg blij mee.
|
12 maart 2013 23:21 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Veel plezier ermee dan.
|
12 maart 2013 23:26 |
|
|
drknauf
|
thnx vd info ja ik vind rolex sowieso dik, ja ook niet alle modellen hoor tof geschenk wat je zegt ik ben BLIJ man
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
12 maart 2013 23:28 |
|
|
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)030
|
Je bedoelde natuurlijk 114060 Mooie klok de jouwe ook
|
12 maart 2013 23:34 |
|
|
horn
PF #57
|
ja, die bedoelde ik. als verse rollie-owner duizelt deze nieuwe wereld me nog een beetje. Dank voor de correctie
|
12 maart 2013 23:46 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Van harte. Uiteindelijk ziet iedereen het licht al is deze nog een beetje jong
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
13 maart 2013 0:08 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Mooi! Gefeliciteerd met dit kado Harald
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
13 maart 2013 0:59 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Top Harald, gratuliere, nog een icoon! Zal je super bevallen!
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
13 maart 2013 8:27 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Nu nog een 911, Harald.
|
13 maart 2013 8:45 |
|
|
Ruudje
|
Dat zijn de betere kado's (om te krijgen dan)
|
13 maart 2013 10:55 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
And now for something completely different: BACK TO THE SEVENTIES! Ik wist dat ik 'm had, maar na de verhuizing van Abcoude naar Vinkeveen was ik 'm even kwijt. Eergisteren was ik even wat dozen die naar zolder waren verhuisd aan het uitzoeken en toen kwam ik 'm weer tegen... Me happy Het is namelijk een té leuk -en ook best bijzonder- horloge om kwijt te raken! Het is een originele en in nieuwstaat verkerende Seiko Bell-Matic (4006-6027) in originele Japan-uitvoering. Het cijferblad is heel donkerblauw 'metallic' (door Seiko ook wel 'Sunburst' genoemd) en er zit de originele Seiko (19mm!) band aan. Het glaasje is volledig krasvrij en de indexen geven nog prachtig licht in het donker (ook het driehoekje waarmee je de wekker instelt). Het horloge loopt top en het alarm doet het ook perfect. Bovendien heeft deze uitvoering de dag- (in Engels) en datumaanduiding in zwart-op-metaal (dus geen zwarte of witte achtergrond, maar een metaalkleurige achtergrond). Het door Seiko toegepaste Bell-Matic uurwerk is echt een juweeltje: het is een automatisch uurwerk met een wekkerfunktie. De lichtgevende pointer in het rode gedeelte in de ring kun je verdraaien en daarmee de gewenste wektijd instellen. Als je dan de knop bij de 2 uittrekt, schakel je de wekkerfunctie in. Op de ingestelde wektijd klinkt dan een 'trrrrrrrrrrrrrrrrringggg' dat gecreëerd wordt door een hamertje dat tegen de binnenkant van de kast slaat. Erg leuk en handig! Uitschakelen is heel eenvoudig: de knop bij de 2 weer indrukken. Je moet er wel aan denken om de wekker 'op te draaien'. Dat doe je door met ingedrukte knop bij 2 (wekker staat uit) aan de kroon bij de 3 te draaien. Dan draai je de wekker op en níet het horloge... Op ebay zie ik de prijzen voor deze Bell-Matics omhoog schieten. Zeker als ze nog voorzien zijn van de originele wijzerplaat en band. Vandaag was ik in een retro-bui en dus heb ik 'm maar weer 's omgedaan.
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
13 maart 2013 11:24 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
all roads lead to rollie. snel inruilen voor een 68
_________________________________________ oud is beter
|
13 maart 2013 13:29 |