Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 23:37

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 13 berichten ] 
944S cilinder-kop te koop op ebay 
Auteur Bericht
Bericht 944S cilinder-kop te koop op ebay
944S kop te koop op ebay

Adv. # 290877164551

MOD: woord "cilinder" aan de topictitel toegevoegd. Anders mocht men wel eens denken dat het om de neus van een 944S zou gaan :idea:

Topic gesloten omdat TS de verkoper blijkt te zijn en niet de moeite wilt nemen om een fatsoenlijke advertentie op dit forum te plaatsen.

13 maart 2013 10:35
PorscheForum Super Junkie
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: 944S kop te koop op ebay
Eh ja? En dus?

13 maart 2013 10:55
Profiel
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
mooi prijsje :mrgreen:

13 maart 2013 11:02
Profiel
Maarten schreef:
Eh ja? En dus?

Ik weet niet welk gedeelte er lastig te begrijpen is

"Onderdelen/ Interieur aangeboden" > "944S kop te koop op ebay"

13 maart 2013 11:13
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: 944S cilinder-kop te koop op ebay
Ben jij 1) de verkoper of 2) is het een dusdanig bijzondere advertentie dat we hem allemaal moeten bekijken? Als 1): dat mag hier niet dus (alleen pointen en ook nog eens geen vraaprijs) dan moet het wel 2) zijn. Ik vind het niet echt iets bijzonders.

13 maart 2013 13:41
Profiel
1 ik ben de verkoper, kon je ook gewoon gevraagd hebben.

2 Bekijk hem dan niet, niemand verplicht je op de link te klikken
Meer nog , niemand verplichtte je om het draadje te openen, en je kon weten waarover het ging uit de titel
Dus boehoehoe for you.

3

Advertenties / TKA-TKG
- Commerciele inslag in advertenties of andere berichten wordt niet op prijs gesteld! Check
- Het aanbieden of vragen van illegale zaken is niet toegestaan! Check
- Zorg bij een advertentie voor genoeg informatie, mensen willen ALLES over het aanbod weten. Check
- Foto's helpen, dat is dan ook meestal de eerste vraag, dus als je ze hebt, zet ze erbij! Ze staan in de advertentie dus die vraag komt niet. Helpen wil niet zeggen verplicht dus check
- Bij verkooptopics gaarne de vraagprijs vermelden. Gaarne is geen verplichting, de vraag prijs is wat men er voor bied. dus check
- De aangeboden/gevraagde goederen moeten Porsche gerelateerd zijn! Het is hier geen Marktplaats of ebay Check
- Advertenties met alleen een link naar een andere website worden verwijderd, alsmede "hit-and-run" postings! Er stond meer dan een link, ook een beschrijving en ik beantwoord vragen.. check.
- Zogenaamde "bump" en "UP" postings worden niet op prijs gesteld. Als een topic interessant is, komt en blijft het vanzelf bovenin een rubriek hangen. check

Ik snap nog altijd je probleem niet, maar als je wil kun je effe huilie huilie doen bij de mods.
See if i care.

13 maart 2013 13:55
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Wat je wilt jochie. Succes met de verkoop :salut:

13 maart 2013 14:52
Profiel
Ik ben geen jochie, ik ben niet diegene die hier kinderachtig loopt te bleiren over niks.

13 maart 2013 15:49
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
mayonaise schreef:
1 ik ben de verkoper, kon je ook gewoon gevraagd hebben..

Als PF'er dien je te weten dat dit forum geen doorgeefluik is voor andere sites.

Niet voor Facebook, niet voor Marktplaats - en ook niet voor Ebay. Etc.

Wil je hier iets kenbaar maken (of verkopen) - maak dan een volwassen en compleet topic aan :idea:

13 maart 2013 16:57
Profiel WWW Facebook 
Olaf, Het is niet expliciet verboden volgens wat ik lees. beetje grijze zone.
Hoedanook niemand heeft er last van. Wie het niet aanklikt die gaat gewoon verder met zijn leven.

Zoniet was het topic toch al gewoon gesnuft, maar das niet gebeurd (De mod veranderde zelfs de titel om het duidelijker te maken.. Waarvoor dank.) een hoop herrie dus over niks..ipv gewoon te negeren indien niet geinteresseerd.

13 maart 2013 17:22
Cayman S
mayonaise schreef:
1 ik ben de verkoper, kon je ook gewoon gevraagd hebben.

2 Bekijk hem dan niet, niemand verplicht je op de link te klikken
Meer nog , niemand verplichtte je om het draadje te openen, en je kon weten waarover het ging uit de titel
Dus boehoehoe for you.

3

Advertenties / TKA-TKG
- Commerciele inslag in advertenties of andere berichten wordt niet op prijs gesteld! Check
- Het aanbieden of vragen van illegale zaken is niet toegestaan! Check
- Zorg bij een advertentie voor genoeg informatie, mensen willen ALLES over het aanbod weten. Check
- Foto's helpen, dat is dan ook meestal de eerste vraag, dus als je ze hebt, zet ze erbij! Ze staan in de advertentie dus die vraag komt niet. Helpen wil niet zeggen verplicht dus check
- Bij verkooptopics gaarne de vraagprijs vermelden. Gaarne is geen verplichting, de vraag prijs is wat men er voor bied. dus check
- De aangeboden/gevraagde goederen moeten Porsche gerelateerd zijn! Het is hier geen Marktplaats of ebay Check
- Advertenties met alleen een link naar een andere website worden verwijderd, alsmede "hit-and-run" postings! Er stond meer dan een link, ook een beschrijving en ik beantwoord vragen.. check.
- Zogenaamde "bump" en "UP" postings worden niet op prijs gesteld. Als een topic interessant is, komt en blijft het vanzelf bovenin een rubriek hangen. check

Je zet hier zelf check achter en wat meer bied jij in je advertentie aan de een link???
Er zijn ook nog andere punten welke jij af checkt en geheel niet voldoen aan de tekst welke er voor staat.

Gewoon een net verkoop topic aanmaken en dan zal hier niemand een opmerking over maken.

René

13 maart 2013 17:25
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
mayonaise schreef:
Zoniet was het topic toch al gewoon gesnuft, maar das niet gebeurd (De mod veranderde zelfs de titel om het duidelijker te maken.. Waarvoor dank.) .

Omdat in eerste instantie niet duidelijk was dat jij ook de verkoper bent.

Dit topic gaat dus op slot - de directe link is geveegd.

En mocht je het toch kans willen geven om via dit forum te verkopen, dan kan je een nieuw topic in deze rubriek openen, wat wel aan de PF richtlijnen voldoet.

Duidelijke beschrijving
Foto's indien mogelijk (= JA)
Prijs

Succes :!: :wink:

13 maart 2013 17:34
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
topic gesloten check
geconstateerd dat het ook altijd dezelfden zijn die verongelijkt zijn check
verder met de rest van mijn leven check

13 maart 2013 21:56
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 13 berichten ]