een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Re: TV, movie en IMDB - The Sequel
vd week season 1 van LUCK gekeken
wel dikke michael mann serie
.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
19 feb 2013 14:15
MY00
Cayman S
Heeft niet echt veel indruk achter gelaten en volgens mij hadden meerdere mensen dit. Na 1 seizoen gestopt en volgens mij zijn er zelfs minder afleveringen gemaakt dan eigenlijk gepland waren.
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
ja sorry revenge idd
en ja deel 2 suits staat er al op om te beloeren
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
28 feb 2013 22:38
horn
PF #57
suits kijk ik nu per week. vind ik normaal niet leuk (wil de vaart erin houden), maar vind dat zo'n leuke serie dat ik hem kijk zodra er in de US weer eentje is uitgezonden.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
28 feb 2013 22:58
MY00
Cayman S
16 is de laatste van dit seizoen. Daarna moeten we helaas weer een hele tijd wachten. Maar ja er komt weer anders moois aan.
_________________________________________ Mvg,
René
01 maart 2013 15:18
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Arbitrage met Richard Gere. Ben nooit echt een liefhebber van de latere films van Gere geweest maar dit verhaal pakte me wel. Een zeven.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
10 maart 2013 2:16
Olaf
911 Carrera S
barolo die in een ver verleden schreef:
nu op 5 bad boys
Nu op RTL 7 - deel II
13 maart 2013 21:43
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Zit een paar series te kijken.
The Following (aanrader) Spartacus (nogal bloederig maar ik vind 'm top) Vickings (nieuwe serie maar zeer de moeite waard als je een beetje in de historische poep zit)
Aan het downloaden, "The Americans" geen idee of het wat is maar gaat over spionage in de jaren 80. Ook bezig aan Zero Hour. Een paar afleveringen gezien en best te pruimen.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
14 maart 2013 0:13
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
Heb ni echt tijd om serie's op tv te volgen .... enige wat ik zo af en toe volg is het pf en dat kan op elk moment
_________________________________________ Het leven gaat door..
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum