Auteur |
Bericht |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
De markt voor paardenvlees schijnt booming te zijn
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
13 maart 2013 18:58 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Jakkie Maar hier in het dorp is inderdaad nog een oude paardenslagerij........schijnt veel vraag te hebben. Vlees is gezonder dan van koeien.....?? Maar geen behoefte. Wat eet ik zo direct ook alweer.....
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
13 maart 2013 19:05 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Dat weet je tegenwoordig idd maar nooit
|
13 maart 2013 19:24 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
13 maart 2013 19:35 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Hofleverancier van Ikea
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
13 maart 2013 19:49 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
13 maart 2013 20:04 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Nu ik dit zie moet ik denken aan een dierenarts die we in Engeland hadden. Als hij een stier had gecastreerd,nam hij altijd de testikels mee! Hij sneed ze dan in plakjes en bakte ze dan s'morgens voor bij het ontbijt Moet er niet aan denken!
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
13 maart 2013 21:45 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Wat ken jij een vreemde mensen Jaap.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
13 maart 2013 21:47 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Een echte ballen man jaap
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
13 maart 2013 23:00 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Vandaag maar weer een motortje gekocht. Een 92 Honda Fireblade die sinds 94 in bezit is van de huidige eigenaar . Bedoeling is om deze motor om te bouwen tot Nakedbike of wellicht Streetfighter op termijn (vanwege de voor mij fijnere zithouding). Ik ga het toch maar weer eens proberen, heb 2,5 jaar geleden mijn motor rijbewijs behaald en een maand later kreeg ik een ongeluk met mijn 968 waar ik o.a. een gebroken nek aan over hield. Toen was motorrijden voor mij echt onmogelijk (op een snorscootertje door het dorp voelde het al alsof m'n hoofd van m'n romp zou waaien door de ondragelijke pijn). Nu 2.5 jaar later toch maar weer een motor gekocht en gewoon eens kijken of het weer mogelijk is.
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
13 maart 2013 23:49 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
13 maart 2013 23:55 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Stefan gewoon rustig aan .... lekker relax... waarom niet eerst lekker rijden op die brommert en dan kijken voor ombouwen?
|
13 maart 2013 23:56 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Dank je Rob, dat hoor ik wel vaker Ik vind jou ook lief hoor Omdat de huidige eigenaar al een beginnetje gemaakt heeft: - ABM kroonplaat + recht stuur (orgi Clip-ons e.d. heb ik er wel bij) - Kuip verwijderd - Topkuip ingekort en laten zitten met de koplampen en dit ziet er gewoon spuuglelijk uit zo (vind ik dan) - Heb al een Derbi Senda koplamp besteld + heb nog een gloednieuw spiegeltje liggen van een GSX-R Streetfighter die ik ooit heb gehad. Gewoon eerst simpel naked hoor, ff die koplamp er op flansen + iets op de teller/dashboard verzinnen en vind het dan wel even best, dan eerst maar beetje toeren om te kijken hoe/of het gaat. Eventuele Streetfighter ombouw kan later altijd nog een keer, helaas kan ik niet lassen (subframe voor andere kontje) en ben ik ook niet zo handig met een spuitbus dus zal dat soort zaken dan moeten uitbesteden.
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
14 maart 2013 0:03 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Net even Arko uitgelaten en het is weer helemaal wit hier... 1 cm of zoiets WOWWW wanneer kan die bbq weer aan ? morgen ?
|
14 maart 2013 0:29 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Zo origineel mogelijk houden/maken zou ik zeggen... Zoek voor de gein eens op wat je betaalt voor een originele GSX-R 750? Fireblade zette toen nieuwe maatstaven op supersportgebied, ik zou er goed zorg voor dragen (idem eerste Yamaha R1 en Duc 916 om binnen dat segment in de nineties te blijven). Meestal zijn ze in de prak gereden, compleet vernaggeld of 15 eigenaars gehad
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
14 maart 2013 0:32 |
|
|
Pat Carrera 4S
|
Dimitri, zou graag je BBQ specialiteiten willen ervaren, hopelijk P. camp Onze Grand Hall durft helaas de schuur nog niet te ontvluchten :
_________________________________________ 964 C4 Cabrio '92 Ex 993 C2 '94 Ex 996 Turbo MKII '02 Ex 996 4S MKII '02
|
14 maart 2013 1:05 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Moghu, Weer sneeuw gevallen vannacht. Het is niet anders. Ik mag aan de crisisopvang vandaag. Even een klasje weer op het spoor zetten. Werk of doe ze!
|
14 maart 2013 7:27 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Moguh. Zonnetje doet z'n best hier in Dordrecht. Laat die eerst de auto maar ontdooien. Daarna aan het werk. Fijne dag allen.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
14 maart 2013 8:37 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
14 maart: de mooiste dag van het jaar (Beetje NSFW overigens)
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
14 maart 2013 10:55 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ik eet de hele week al steaks MoGguh !
|
14 maart 2013 11:19 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Hoorde vanmiddag op 538 dat ze willen invoeren... donderdag = biefstuk- & blowjobdag
|
15 maart 2013 0:33 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Heb me donderdag over laten halen naar Ikea te gaan en een hapje gegeten Hoe kunnen ze het daar voor maken, kost helemaal nix
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
15 maart 2013 1:15 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Dan moet jij jezelf toch een vraag gaan stellen Hans......... Moghu, Laatste dagje van de werkweek. Ik ben eigenlijk al te laat....gaat dit nog goed komen? Even het gas er op Doe ze.
|
15 maart 2013 7:59 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Morguhhhhh, Ben gaar, vertrek naar Oostenrijk. Mzzzzlllll allemaal.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
16 maart 2013 9:48 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Veel plezier! Skieën of snowboarden?
|
16 maart 2013 9:51 |
|